کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند:

حمایت مردم بزرگ‌ترین سرمایه دانشگاه آزاد است

13 آذر 1400 ساعت 12:01

میرزایی گفت: حمایت و اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه و پشتوانه دانشگاه بوده و وظیفه ما نیز ارائه خدمات شایسته در شأن مردم و برآورده کردن توقعات آنان است.


به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برای تبریک انتصاب امام جمعه انقلابی و ولایی این شهر در دفتر امام جمعه این شهر با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سمنبر میرزائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند دراین دیدار با اشاره به شرایط این واحد دانشگاهی و رویکردهای جدید سازمان مرکزی دانشگاه و مطالبه جدی و پیگیرانه از واحدهای دانشگاهی در همه حوزه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی و ارزشی گفت: با این تغییر رویکرد مردم فهیم و متدین نیز با مشاهده عملی بهبود وضعیت این مجموعه بزرگ علمی و فرهنگی کشور اعتمادشان افزایش یافته و دانشگاه در چند سال اخیر مورد استقبال چشمگیر جویندگان علم و معرفت شده است.

وی بیان کرد: حمایت و اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه و پشتوانه دانشگاه آزاد اسلامی بوده و وظیفه ما نیز ارائه خدمات شایسته در شأن مردم و برآورده کردن توقعات آنان در کمک به رفع مشکلات علمی و تحقیقاتی و فرهنگی و تعلیم و تربیت مناسب نسل جوان و دانش آموختگانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند نیز با تأکید بر لزوم هماهنگی همه نهادهای شهرستان به‌ویژه همه مؤسسات آموزش عالی در راستای بهبود شرایط فرهنگی شهرستان گفت: با تشکیل شورای فرهنگ عمومی جدید و جلسات منظم آن همدلی و هماهنگی در امور فرهنگی صورت می‌گیرد و مشکلات مختلف مردم با همفکری و همکاری قابل رفع و حل است.

انتهای پیام/زرند


کد مطلب: 123018

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123018/حمایت-مردم-بزرگ-ترین-سرمایه-دانشگاه-آزاد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir