تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۷
۰
plusresetminus
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: ما باید از فضای ننگین اینترنت جهانی به استقلال برسیم و باید شبکه های اجتماعی، جستجوگر و سیستم عامل خود را داشته باشیم.
توزیع ۲میلیون و ۹۰۰ هزار بسته معیشتی از آغاز شیوع کرونا تا کنون/ تقویت اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های بومی باعث اشتغال زایی جوانان می‌شود
به گزارش" راه آرمان" سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دومین همایش نسل سلیمانی ها در ورزشگاه آزادی ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: جوانمردی و ایثار به انسان بزرگی می بخشد و سلیمانی ها را می سازد.
 
وی با بیان اینکه امروز دیگر میدان های مین نیست، خاطرنشان کرد:  رزمندگان پس از جنگ در مراکز تخصصی و دانشگاه ها به جهاد خود ادامه دادند و امروز ایران را با ارسال ماهواره به فضا و به جایگاه والای علمی رساند.
 
سردار نقدی با تأکید بر اینکه امروز همان جوانانی که در دفاع مقدس بودند، دل هسته را شکافتند، اظهار کرد: امروز روز دانش آموزان است و پرچم کشور در دست دانش آموزان قرار دارد و آنان باید آینده کشور را بسازند. امروز چشم امید بسیاری به دانش آموزان است تا میدان هایی که فتح کردیم و انقلاب را در سراسر منطقه گسترده کرده ایم و آمریکا را پس از ۴۰سال مقاومت از منطقه فراری داده ایم، در دست بگیرند و آینده کشور را بسازند.
 
وی گفت: امروز دانش آموزان باید جبهه مین خود را بشناسند و در آن بدرخشند. امروز دشمن به عرصه جنگ نرم و فرهنگی روی آورده است، امروز میدانِ مین دانش آموزان، فضای مجازی است.
 
سردار نقدی خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: باید صنعت فناوری اطلاعات و صنعت نرم افزار را فتح کنید و در این میدان جهاد کنید. هر کلیک در این جبهه تیری است که به سوی دشمن پرتاب می‌شود.
 
وی افزود: ما باید از فضای ننگین اینترنت جهانی به استقلال برسیم و باید شبکه های اجتماعی، جستجوگر و سیستم عامل خود را داشته باشیم، میدان جنگ امروز شلمچه نیست.
 
سردار نقدی بیان کرد: نوجوانان باید در عرصه های مختلف ورود کنند و از شبکه های غربی که تحت مدیریت آنان است و تصاویر نورانی قهرمانان ما را حذف می کنند، بیرون بیاییم و به استقلال برسیم. ما باید از سامانه های خارجی به سامانه های داخلی هجرت کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه حضور ما در سامانه های خارجی باید برای مبارزه با دشمن باشد و نه ارتباط های داخلی خودمان، گفت: استفاده از اپلیکیشن داخلی منجر به اشتعال زایی جوانان کشورمان می‌شود، حضور ما در اپلیکیشن های خارجی منجر به اعتباربخشی و درآمدزایی برای آنان می شود و اطلاعات و داده های خود را در اختیار آنان قرار میدهیم.
 
سردار نقدی تأکید کرد: امروز دانش آموزان باید جبهه خود را پیدا کنند؛ چشم امید ملت ما به نوجوانان پرانگیزه، باهوش و با استعداد است.
 
وی گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار بسته معیشتی با شبکه بسیج در بین مردم توزیع شده است؛ این بیانگر ایستادگی مردم بر فرهنگ شهدا و ایستادگی در مقابل فرهنگ غربی است.
 
سردار نقدی بیان کرد: از خداوند میخواهم شهید سلیمانی ها و امام او سید الشهداء(ع) که به ما آموختند مسیر پیروزی حقیقی از دل شهادت طلبی می گذرد، خداوند شهادت را نصیب ما بگرداند.

منبع:تهران پرس
 
انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchixnzi23nivd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین