تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۹
۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی مسیر تمدن را در دنیا تغییر داد.
انقلاب اسلامی مسیر تمدن را در دنیا تغییر داد / به برکت خون شهدا نظام سلطه در حال فروپاشی است
به گزارش" راه آرمان"سردار سرتیپ پاسدار" غلامرضا سلیمانی"،  رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه رزمندگان وایثارگران ویژه کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: مردان و زنان جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را آفریدند تا شاهد فروپاشی دیواره‌های استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش باشیم.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک تغییر کوچک نیست بلکه یک ابر تحول است که تحولات بزرگی از آن برخواسته و بر خواهد خواست که به دست امام راحل و ملت ایران و رقم خواهد خورد.
سلیمانی در ادامه گفت:  تمام مردم ایلام در دوران دفاع مقدس در خطوط دفاعی و شهر و روستا در مقابل ارتش مجهز صدام با تمام توان ایستادگی کردند.

وی بااشاره به رشادت های ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت:  صدام از طرف ۵۰ کشور حمایت می‌شد و این در حالی است که ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و  یک وجب از خاک هم  دشمن ندادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ریشه های انقلاب اسلامی در مکتب عاشورا گفت: دفاع مردم ایران از طرف مکتب عاشورا درس های خود را آموخته بود و امروز امسال شهید سلیمانی از آن درس گرفتند و جبهه های مقاومت را تشکیل دادند.
وی خاطرنشان کرد:  رژیم صهیونیستی امروز در محاصره محور مقاومت دچار بحران موجودیت است و این به برکت شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای  ایلام است .

سلیمانی با اشاره به فروپاشی آمریکا گفت: آمریکا در حال خارج شدن از منطقه و شکست در مقابل انقلاب اسلامی است و پایه‌های متزلزل هم پیمانان آن قدرتشان فرو خواهد ریخت.

وی درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت:  ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی  دولت سازی را تحقق خواهد بخشید و وارد جامعه مهدویت خواهد شد و این پیروزی بزرگی برای انقلاب اسلامی است که الگوی آن  به جهان انتقال داده شده و دولت‌های مردم سالار در کنار ایران وارد تمدن سازی و پایان دادن سیطره غرب بر دنیا خواهد شد .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص مشکلات مردم گفت: مشکلات ناشی از مسیر هایی است که به اسلام ناب و آرمان‌های انقلاب اسلامی متصل نشدندواین امر باعث شد برخی محرومیت ها و اختلافات طبقاتی به وجود بیاید؛ همچنین  حافظه تاریخی ملت ایران از کسانی که وضعیت باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی شدن را فراموش نخواهد کرد و به دنبال مجازات عاملان آن هستند.

سلیمانی با اشاره به اینکه امروز جوانان محور هستند در کنار تجربه بزرگان گفت:  در بیانیه گام دوم محور جوانان هستند و پیشکسوتان رسالت اصلی در انتقال فرهنگ اسلامی به جوانان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی امنیت جمهوری اسلامی که امنیت مردم پایه است و ایران به عنوان جزیره ثبات و آرامش در دنیا شناخته می‌شود و مردم ادامه دهنده راه شهدا هستند و در مقابل تهاجم دشمنان توانستند به پیروزی برسد و حماسه های فراوانی در سال های اخیر علی رغم تحریم های شدید داشتیم همچنین حتما شاهد تسریع در فروپاشی رژیم صهیونیستی و نظام سلطه به برکت خون شهدا خواهیم بود.

منبع:ایلام بیدار
 
انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcirpazpt1aru2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین