کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی:

حل مشکلات مردم در اولویت ماست / هیچ کس در هر کسوتی حق زورگویی ندارد

11 آذر 1400 ساعت 12:15

دماوندی نژاد گفت : برای حل مشکلات مردم رخوت، کسالت و بی‌انگیزگی نداریم و کسی حق ندارد به تولیدکننده زور بگوید در هر کسوتی که باشد.


به گزارش "راه آرمان" دماوندی نژاد معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در جمع تشکل‌های دامپروری ومرغداران کرمان با بیان این مطلب افزود :برای حل مشکلات مردم رخوت، کسالت و بی‌انگیزگی نداریم.

 وی افزود:  کسی حق ندارد به تولیدکننده زور بگوید در هر کسوتی که باشد.

  دماوندی نژاد ابراز کرد: هر چند موارد کلان کشوری دراین بخش به این معاونت مربوط است اما برای حل مشکل تولید کننده وارد جزئیات زیربنا می‌شویم ضمن اینکه تولید کننده  ضعیف  هم مطلوب مانیست و تولیدکنندگان خود مبایست به  تقویت فنی مسلط شوند.

دماوندی نژاد افزود: استان کرمان ظرفیت‌های خدادادی فراوانی دارد و به تنهایی اقلیم چهارفصل کشور را دار است و هم انسان های دانشمند، متفکر و اهل فن زیادی در این استان وجود دارد؛ از همه می‌خواهیم که قویا وارد عرصه کار شوید تا با هم مشکلات را حل کنیم.

 وی ادامه داد: ۴۵۰۰ مرغداری فاقد مجوز در کشور است ان شاءالله تلاش می‌کنیم تا مشکل آنها را حل کنیم و ۱۶ میلیون قطعه به ظرفیت کشور اضافه کنیم.

معاون بهبود تولیدات دامی اظهار کرد: زنجیره رفسنجان که در قالب تعاونی مرغداران فعالیت می کند  یک زنجیره الگویی درکشور است که هوشمندانه در حال کار است و سالها در کشور درخشیده است.

 دماوندی نژاد تاکید کرد : بدلیل خشکسالی بی سابقه مجوز واردات کاه ازافغانستان داده شده و ان شاالله بارندگی هابه گونه ای باشدتانیازبه این اقدامات نباشد.

 وی افزود: منابع علوفه‌ای کم آ ب خواه و زمستانی بابرنامه می تواند جایگزین علوفه های پرآب خواه بشوند  که هم هزینه آن ها برای دامدار نسبت به یونجه نصف است و هم کم آب بر و ارزش غذایی آنها با یونجه یکسان است.

معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: سه حلقه ؛بازرگانان ،تولیدکنندگان و مصرف کنندگان   در بهره‌گیری از ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود دارند که برای تجار و بازرگانان و تولیدکنندگان اتفاق خاصی نمی‌افتد فقط برای مصرف کنندگان بایست تمهیدات پیش بینی شود که دولت محترم برنامه هایی دراین خصوص خواهدداشت.
انتهای پیام /


کد مطلب: 123037

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123037/حل-مشکلات-مردم-اولویت-ماست-هیچ-کس-کسوتی-حق-زورگویی-ندارد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir