تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
۰
plusresetminus
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان خبرداد:

جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان در تاریخ های 15 و 16 دی ماه به مدت دو روز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.
جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان برگزار می شود
به گزارش راه آرمان  حجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اهمیت فعالیت های قرآنی در سطح جامعه گفت: باتوجه به اینکه قرآن کریم، کتاب زندگی است و در تمامی ابعاد و سطوح راهبرد و استراتژی دارد لذا باید در زمینه های مختلف از این کتاب آسمانی و انسان ساز استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از روش های ترویج فرهنگ قرآنی برگزاری جشنواره ها و مسابقات قرآنی برای سنین و اقشار مختلف جامعه است، خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان نیز در این زمینه درحال برگزاری برنامه های مختلف است و  یکی از این برنامه های شاخص، جشنواره قرآنی مدهامتان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با بیان این مطلب که دبیرخانه دائمی این جشنواره در شهرستان انار دایر شده  و هر ساله درحال برگزاری است، عنوان کرد: امسال نیز در پنجمین سال متوالی شهرستان انار میزبان برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله اول این جشنواره از طریق ثبت اثر متسابقین در سامانه بچه های مسجد انجام و پس از داوری، در هر رشته 5 نفر به صورت حضوری به جشنواره  قرآنی مدهامتان راه پیدا می کنند.

حجت الاسلام گرجی با بیان این مطلب که جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان در تاریخ های 15 و 16 دی ماه به مدت دو روز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش خواهران و برادران در سنین زیر 7 سال، 7 تا 16 سال و 17 تا 30 سال برگزار می شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcexx8zvjh8w7i.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین