تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۲
۰
plusresetminus
رئیس دادگستری و معاون دادستان راور در پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفته و حمایت از معلولین را نیازمند اقدامی جمعی و اجتماعی دانستند.
پیام تبریک مشترک رئیس دادگستری و معاون دادستان راور به مناسبت روز معلولین
به گزارش راه آرمان؛ ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری و مجتبی استوارزاده معاون دادستان راور با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفتند.

در متن پیام چنین آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی معلولین روز همسویی دستگاه ها و عزم ملی در احیای حقوق افراد دارای معلولیت است، روز آگاه سازی جامعه پیرامون مسائل افراد دارای معلولیت و مسئولیت اجتماعی آحاد جامعه و فرصتی برای تغییر نگرش جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت است. 

چنین روزی یاد آور مشکلات اشتغال افراد دارای معلولیت، فرصت ها و چالش های پیش رو و تحکیم نظام خانواده است.

روز جهانی معلولین فرصتی است برای تقدیر از زنان و مردان آزاده ای که در راه بهتر ساختن زندگی دیگران و کاستن آسیب از اجتماع می کوشند، آنها که همواره در تلاشند تا باری از دوش خسته نیازمندان و معلولان بردارند. 

اینجانبان ضمن تکریم و ارج نهادن حقوق معلولین، این روز را به همه افراد دارای معلولیت و خانواده های محترم و صبور آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات بی شائبه پدران و مادران فداکار ،خانواده های مهربان و حامی، مسئولین و خیرین پشتیبان معلولین و مددکاران این عرصه قدردانی نموده و از خداوند منان سعادت و سربلندی آنان را خواستاریم.

امیدواریم در سایه تحقق خرد جمعی و همکاری بین بخشی دستگاههای اجرایی، زمینه های لازم برای تحقق هر چه بیشتر قانون حمایت از افراد دارای معلولیت و استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی و فرصتهای شغلی برای جامعه معلولین شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcjitevvuqe8yz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما