تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۳
۰
plusresetminus
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دیگر از پشت صفحه مانیتور کشور اداره نمی شود و در اولین فرصت جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان را با حضور رییس جمهور برگزار خواهیم کرد.
کشور را از پشت صفحه مانیتور نمی توان اداره کرد
به گزارش راه آرمان، سید محمد حسینی صبح امروز سیزدهم آذرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: استان کرمان ظرفیت های فراوانی دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور درخصوص مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: برای ترویج این مکتب کارهای زیادی می توان انجام داد و از کرمان انتظار می رود که بیشتر روی این موضوع کار کند و سالگرد سردار سلیمانی هر ساله برگزار شود.

وی عنوان کرد: سفرهای استانی رییس جمهور برکات زیادی دارد، پیشنهاد سفر ایشان در سالگرد شهادت، پیشنهاد خوبی است. امروز فرصت خوبی برای همکاری سه قوه و نهادهای مختلف هست تا مسایل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی بهبود پیدا کند.


به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: کرمان استانی پر ظرفیت است و باید توسعه متوازن در این خطه رخ دهد.

وی بر لزوم توسعه و پیشرفت معادن تاکید کرد و افزود: هر سال متاسفانه در فصل کشاورزی در شمال و جنوب استان با مشکلاتی روبرو هستیم که در این دولت امیدواریم این مشکلات حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه کرمان تاکید کرد: بی صبرانه منتظر سفر رئیس جمهور به استان کرمان هستیم زیرا سفرهای ایشان به سایر استان ها خیر و برکات زیادی در برداشته است و حتما مصوبات سفر رییس جمهور به کرمان نیز برخی از مشکلات استان را حل کند. این استان زادگاه شهید سلیمانی است و سردار دل ها چهره بین المللی هستند لذا می طلبد نگاه ویژه به استان کرمان شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خواستاریم در اولین فرصت نشست مشترک مجمع نمایندگان با رییس جمهوری برگزار شود تا مشکلات و دغدغه های استان را دنبال کنیم و این نشست قبل از سفر رئیس جمهور برگزار شود.

وی با اشاره به سالگرد شهید سلیمانی بیان کرد: امسال تا حدودی محدودیت های کرونایی برداشته شده و می توانیم برنامه های سالگرد را بهتر برگزار کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، کرمان را پایتخت مقاومت اسلامی اعلام کرد و افزود: درخواست داریم رئیس جمهور در سالگرد سردار سلیمانی در کرمان حضور یابند و این سفر علاوه بر سفر استانی او باشد.

وی بیان کرد: حل مشکلات اقتصادی و مسایل آبی استان کرمان در برنامه های هیات دولت مدنظر قرار گیرد و برای اجرای پروژه خط دوم انتقال آب از خلیج فارس همکاری لازم صورت گیرد.


انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdcftmdyew6d0xa.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین