تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
۰
plusresetminus
رییس نظام پزشکی شهرستان سیرجان؛

تزریق داروی سفتریاکسون ممنوع شد

سه هفته پیش خانمی حدود 55 ساله پس از تزریق آمپول در یکی از درمانگاه های شهرستان سیرجان جان خود را از دست داد روز گذشته نیز در همان درمانگاه جوان 36 ساله پس از تزریق آمپول متاسفانه جان خود را از دست می دهد.
تزریق داروی سفتریاکسون ممنوع شد
به گزارش راه آرمان؛ سه هفته پیش خانمی حدود 55 ساله پس از تزریق آمپول در یکی از درمانگاه های شهرستان سیرجان جان خود را از دست داد روز گذشته نیز در همان درمانگاه جوان 36 ساله پس از تزریق آمپول متاسفانه جان خود را از دست می دهد.
رییس نظام پزشکی شهرستان سیرجان در خصوص مرگ مشکوک دو شهروند سیرجانی پس از تزریق آمپول در یکی از درمانگاه های سیرجان در تماس تلفنی به خبرنگار ما گفت: پس از تزریق آمپول ویتامیc و آمپول سفتریاکسون این دو بیمار جان خود را از دست داده اند.
سید محمد رضوی نسب درادامه اذعان کرد: در پی جان باختن این دو همشهری یکی از خانواده ها شکایت کرده و شکایت این خانواده با حضور کارشناسان در حال بررسی است.
وی گفت: طی بخشنامه ای که به مراکز درمانی داده شده است تا اطلاع ثانوی از تزریق داروی سفتریاکسون در کلیه مراکز درمانی به جز بیمارستان ها خودداری نموده و فقط تزریق در بیمارستان تحت نظر پزشک انجام شود.
انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcd9s0foyt0xz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما