تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷
۰
plusresetminus
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مجازی با مدیران مدارس متوسطه استان کرمان گفت: با توجه به جریان آموزش حضوری در مدارس، امتحانات نوبت اول دانش آموزان هم به صورت حضوری برگزار می شود.
امتحانات نوبت اول دانش آموزان در سال تحصیلی جاری به صورت حضوری برگزار می شود
به گزارش راه آرمان، سید محمد حبیب اللهی گفت: چون آموزش به صورت حضوری است امتحانات هم در نوبت اول به صورت حضوری برگزار می شود، مگر این که به دلایل خاصی مدرسه ای شرایط آموزش حضوری را نداشته باشد.

وی افزود: امروز شاهد شکل گیری آموزش حضوری در مدارس هستیم که با تلاش همه مدیران مدارس باید قوام یابد و تداوم پیدا کند، ضمن این که کیفیت آموزش را هم باید تضمین کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بحران کرونا پدیده ای چند بعدی است که آثار و پیامدهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی آن قابل بررسی است و مهمترین حوزه ای که تحت تاثیر این همه گیری قرار گرفت، حوزه آموزشی مدارس بود که مدیران مدارس باید برای عبور از این بحران مجهز به مهارت های رشد محور باشند تا کیفیت آموزشی و تربیتی سریع تر احیا شود.

حبیب اللهی با اشاره به مهارت های هشتگانه مورد نیاز مدیران مدارس برای موفقیت و اثربخشی بیشتر، اظهار داشت: مدیران مدارس بایستی توانایی ایجاد ارتباط را داشته باشند، باید رشد محور فکر کنند و برای دانش آموزان و معلمان الهام بخش باشند، رابطه ساز بودن، مطمئن و آرام بودن از دیگر مهارت های مورد نیاز مدیران مدارس است.

وی نقش کاوشگری مدیران را ضروری دانست و گفت: مثبت اندیشی و صادق بودن نسبت به خود و مجموعه هم برای کارامدی بیشتر همه مدیران لازم است.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcefx8zejh8w7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین