کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع‌ مقدس کرمان خبر داد؛

فراخوان جشنواره «آوای بچه‌های حاج قاسم» در کرمان

15 آذر 1400 ساعت 10:07

«خواب‌بینان» گفت: جشنواره «آوای بچه‌های حاج قاسم» در استان کرمان برگزار خواهد شد.


به گزارش راه آرمان، «امیررضا خواب‌بینان» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان اظهار داشت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان کرمان به منظور شناسایی استعدادهای هنری، ایجاد انگیزه مضاعف در میان نوجوانان و جوانان برای ورود جدی به عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تقویت روحیه نشاط و شادابی و نیز معرفی ظرفیت های موجود و بسیار ارزشمند، در نظر دارد به صورتی کاملاً متفاوت برای اولین بار در کرمان «جشنواره آوای بچه‌های حاج قاسم» را برگزار کند.

وی افزود: این جشنواره با مشارکت بسیج هنرمندان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری استان کرمان و بنیاد مکتب حاج قاسم برگزار می‌شود.

خواب بینان گفت: اجرای این جشنواره برای دختران و پسران به صورت مجزا برگزار خواهد شد و گروه سنی شرکت در این جشنواره 10 تا 14 سال و 15 تا 30 سال است.

وی تصریح کرد: گروه های سرود باید حداکثر تا اول دی سال جاری کلیه مدارک و آثار در قالب لوح فشرده به صورت HD و mp3 به دبیرخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارسال کنند و یا از طریق پیام رسان‌ها (وات ساپ، ایتا، سروش) به شماره 09309250301 ارسال شوند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره 0343224148  تماس بگیرند و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی کرمان بلوار شهید عباسپور «پارادیس» موزه دفاع مقدس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان، مراجعه کنند.

انتهای پیام/ط
 


کد مطلب: 123088

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123088/فراخوان-جشنواره-آوای-بچه-های-حاج-قاسم-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir