تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱
۰
۲
plusresetminus
به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها:

مسابقه نقاشی «من یک سلیمانی‌ام» برگزار می‌شود

دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» مسابقه نقاشی با عنوان «من یک سلیمانی ام» برای دانش آموزان مقاطع مختلف در سطح کشور برگزار می شود.
مسابقه نقاشی «من یک سلیمانی‌ام» برگزار می‌شود
به گزارش راه آرمان، به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، مسابقه نقاشی با عنوان «من یک سلیمانی ام»، میان دانش آموزان مقاطع مختلف کشور با مرکزیت پایگاه خبری نوید شاهد استان کرمان و با همکاری ادره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

عناوین و سرفصل‌های پیشنهادی مسابقه نقاشی «من یک سلیمانی ام» عبارتند از: «حاج قاسم قهرمان ایران»، «حاج قاسم الگوی ما»، «حاج قاسم پدر مهربان»، «حاج قاسم مرد میدان»، «حاج قاسم و کرمان»، «یاران کوچک حاج قاسم»، «حاج قاسم زنده جاوید»، «حاج قاسم و تکریم ایثارگران»، «حاج قاسم و مردمی بودن»، «حاج قاسم و مردمی بودن» و «میثاق با حاج قاسم»

شرکت در این مسابقه برای همه دانش آموزان سراسر کشور آزاد است هر شرکت‌کننده می‌تواند 5 اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال کند، شرکت‌کنندگان باید تصویر با کیفیت از اثر را به آدرس https://kerman.navideshahed.com/fa/forms/357 ارسال کنند و درج هرگونه نام و مشخصات روی اثر ممنوع است.

تکنیک و ابزار تولید اثر آزاد و اندازه طول آثار حداکثر 100 سانتی‌متر باید باشد و در صورت لزوم و بنا به تشخیص هیئت‌داوران شرکت‌کننده باید در موعد مقرر، اصل اثر را به دبیرخانه ارسال نماید و همچنین تصمیم‌گیری درباره موارد پیش‌بینی‌نشده به عهده دبیرخانه است.

اطلاعات مربوط به اثر شامل (اندازه، تکنیک، عنوان و ....) و پدیدآورنده (نام و نام خانوادگی، کلاس و مقطع تحصیلی، تاریخ تولد، نام مدرسه، آدرس دقیق محل سکونت . شماره تلفن و ...) باید در قالب یک فایل pdf همراه با تصویر اثر ارسال شودد.

سه تَن از اساتید نقاشی دانشگاه شهید باهنر کرمان آثار را داوری خواهند کرد و صحت اطلاعات ارائه‌شده اعم از مالکیت اثر و سن هنرمند، به عهده شرکت‌کننده است و هیئت انتخاب در صورت تشخیص عدم صحت اثر، آن را از مرحله داوری حذف خواهد کرد.

آخرین‌ مهلت ارسال تصویر آثار، ششم دی‌ماه 1400 خواهد بود و به علت کمبود وقت این تاریخ تمدید نخواهد شد و داوری مسابقه و اعلام نتایج نهم دی‌ماه انجام و 18 دیماه همزمان با دهه مقاومت و بصیرت اهدای جوایز انجام خواهد شد.

به 100 اثر برگزیده با در نظر گرفتن مقطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم) جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال همراه با گواهی شرکت، اهدا خواهد شد.

گفتنی است، آدرس دبیرخانه این مسابقه، کرمان بزرگراه امام (ره)، جنب سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فرهنگی، اداره اسناد و انتشارات به شماره تلفن 034-32163650 است.

نوید شاهد

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdcgyw9qtak9xz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کی برگزار میشه
سلام وقت بخیر خدا قوت
برای ثبت نقاشی با آدرسی که ذکر شده سیستم خطا می دهد و اجازه ارسال نمی دهد. لطفا بررسی بفرمایید.
آخرین عناوین