تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰
۰
plusresetminus
دخترک نوجوانی را دیدم که گریه می‌کند کنارش رفتم و دلیل گریه اش را پرسیدم که می گفت پارسال پدرم در همین جاده تصادف کرده و جان باخته ،من و دو تا دیگر خواهر و برادرهایم یتیم شدیم.
جاده ای که قتلگاه مردم منطقه جزان خواص ریگان شده است
به گزارش راه آرمان، تلفنم زنگ می‌خورد خبری ناگوار و تلخی را می‌شنوم و مرا وادار می‌کند که تامل کنم .
این عین صداست درجاده کمربندی روستای گزان خواص به ریگان تصادفی رخ داده است و سریع خودم را به محل حادثه رساندم .
در راه به جاده توجه کردم عرض جاده خیلی کم و باریک بود ،علاوه برآن هیچ تابلو هشدار دهنده ای وجود نداشت.

از اهالی آن منطقه، درباره این موضوع پرس و جو کردم می‌گفتند که این اولین تصادف نیست!!آخرین هم نیست! چندین تصادف دیگر هم در این کمربندی رخ داده است ، تعداد زیادی از مردم این منطقه را به کام مرگ کشانده ،خانواده های آنها را داغ دار کرده و تعدادی را هم راهی بیمارستان کرده است.

در میان کسانی که کنار جاده ایستاده بودند دخترک نوجوانی را دیدم که گریه می‌کند کنارش رفتم و دلیل گریه اش را پرسیدم که می گفت پارسال پدرم در همین جاده تصادف کرده و جان باخته ،من و دو تا دیگر خواهر و برادرهایم یتیم شدیم ،به خودم گفتم خدا کند آخرین خانواده ای باشیم که یتیم شده ایم و طعم بی پدری را چشیده ایم اما باز هم امروز حادثه آفرین شد.

فرد دیگری باصدای بلند و با گویش محلی فریاد می زد از این جاده دل خوشی نداریم دو جوان را از دست داده ایم و رخت عزا را تن مان کرده ایم.

از بنده به عنوان خبرنگار خواهان پیگیری این موضوع بودند و صدایشان را به گوش مسئولین استان و شهرستان برسانم.

ضمن این که مردم این منطقه کمال تشکر را از مسئولين شهرستان داشتند!! زیرا ورودی این جاده را آسفالت کرده بودند!! اما نقطه حادثه خیز آن هم چنان مثل قبل بود.

از مدیریت اداره راه و شهرسازی استان کرمان می‌خواهم که به این موضوع رسیدگی کند تا دیگر شاهد همچین اتفاقات ناگواری نباشیم و خانواده های کمتری به سوگ عزیزانشان بنشینند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcfmmdycw6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما