تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۴
۰
plusresetminus
با حکم استاندار کرمان:

حسن فهرجی شهردار فهرج شد

با حکم استاندار کرمان حسن فهرجی به سمت شهردار شهر فهرج منصوب شد.
حسن فهرجی شهردار فهرج شد
به گزارش راه آرمان؛ در آیینی که با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان، امام جمعه ، فرماندار به همراه جمعی از مسئولان، معتمدین و سران طوائف برگزار شد، حسن فهرجی با جکم دکتر زینی وند به عنوان شهردار جدید شهر فهرج معرفی شد.

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان در آیین معارفه شهردار جدید شهر فهرج گفت: آقای فهرجی سالیان سال در شهرداری کار کرده و جای نگرانی‌ نیست که در اداره امور شهری با مشکل مواجه شوند.


وی با بیان اینکه شرط اصلی موفقیت رعایت قانون و مقررات است خطاب به شهردار جدید فهرج گفت: راه موفقیت استفاده از ظرفیت های شهرستان برای توسعه شهر و همکاری و‌ تعامل با شورای شهر است.

شهسواری تأکید کرد: برای هر ساعت کار در  شهرداری برنامه داشته باشید و فعالیت خود را منوط به ساعت کاری قرار ندهید.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان همچنین خواستار اجرای مصوبات قانونی شورای اسلامی و توزیع عادلانه اعتبارات در محلات مختلف شهر شد و خاطرنشان کرد: درآمدهای پایدار برای شهرداری امری ضروری است و باید به شکل جدی روی آن برنامه ریزی داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کار سیاسی ندارد و فقط خدماتی است افزود: در کشور ما مکتبی که مطرح و مورد توجه مردم قرار گرفته و خاص است مکتب شهید سلیمانی است؛ لذا اگر خواستار موفقیت هستید باید پیرو این مکتب باشید.

شهسواری با تأکید بر جلب اعتماد مردم گفت: اعتماد با فیگور گرفتن و نشستن در اتاق های در بسته ایجاد نمیشود؛ اعتماد با حضور در مردم، مساجد و محلات جلب می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان در پایان پیرامون درخواست مسئولان فهرج مبنی بر تخصیص قیر برای کارخانه آسفالت شهرداری اظهار کرد: حتما این موضوع را جزء اعتبارات لحاظ تا از منابع مختلف قیر مورد نیاز تهیه شود.

شهردار و شورای شهر برای خدمت به مردم کمر همت ببندند

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این آیین گفت: فهرج شهری مظلوم و محروم و پیشانی استان کرمان از سمت شرق با مردمانی خونگرم و قدرشناس است.


وی افزود: از شهردار و اعضای شورا میخواهم بصورت جهادی برای خدمت به مردم عزیز کمر همت ببندند و وارد عمل شوند.

آقاملایی همچنین خواستار افزایش فضای سبز و پارک های شهر فهرج شد و بیان کرد: واقف بر این موضوع هستیم که اعتبارات کم و مشکلات زیاد اما لازم است برای توسعه و پیشرفت فهرج از تمام توان و انرژی استفاده شود.

امام جمعه فهرج در ادامه خطاب به شهردار جدید گفت: شما از امروز شهردار شهر بزرگی میشوید؛ این امانت بزرگی است که خداوند روی دوش شما گذاشته و باید مجاهدانه کار و تلاش نمایید و به حل مشکلات کارگران شهرداری توجه ویژه داشته باشید.

تأکید فرماندار فهرج بر رفع مشکلات نیروهای شهرداری در چارچوب قانون

امیر باقری زاده فرماندار فهرج نیز در آیین معارفه شهردار جدید به برخی از مسائل و مشکلات شهرداری اشاره و بیان کرد: تعدادی از نیروهای این مجموعه زحمات زیادی متحمل شده اند لذا از مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان تقاضا دارم در چارچوب قانون نسبت به رفع مشکل این عزیزان اقدام کنند.


وی همچنین خواستار توجه به شهرداری نوپای شهر اسلام آباد و تخصیص قیر به کارخانه آسفالت شد و اظهار کرد: قطعا این ظرفیت برای شهرداری درآمدزایی میتواند به دنبال داشته باشد تا این مجموعه توانمند شود.

باقری زاده در پایان بر لزوم همکاری اعضای شورای اداری با شهردار جدید به منظور پیشبرد اهداف و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم تأکید کرد.

 ۸۰ درصد خیابان ها و معابر خاکی است؛ شهر فهرج را باید به صورت ویژه دید

در ادامه علی رکن آبادی سخنگوی شورای شهر فهرج ضمن عرض خیرمقدم به مسئولین و مدعوین گفت: از شهردار جدید تقاضا داریم با روحیه جهادی همه موارد و مسائل شهر را در عرصه های عمرانی، اقتصادی و درآمدزایی پیگیری کنند تا شاهد رفاه و آسایش مردم عزیز شهر فهرج باشیم.


وی با تأکید بر اینکه شهر فهرج را باید به صورت ویژه دید اظهار کرد: مرکز شهر میتواند مأمن و پناهگاه اجتماعی، فرهنگی و مهرورزی برای کل شهرستان باشد و بایستی به آن توجه ویژه شود.

رکن آبادی همچنین با اشاره به خاکی بودن ۸۰ درصد خیابان ها و معابر شهر بیان کرد: از مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان خواستاریم در صورت صلاحدید اعتبار لازم را برای شهر فهرج در نظر بگیرند تا شهردار جدید با قدرت و نیروی مضاعف تری کار را آغاز کنند.

با تمام توان برای پیشرفت فهرج تلاشم را به کارم می بندم

همچنین حسن فهرجی شهردار جدید فهرج در مراسم معارفه خود که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد گفت: خداوند متعال را شاکرم در این برهه زمانی افتخار این را پیدا کرده ام که برای مردم شهرم خدمتی صادقانه انجام دهم.

وی افزود: آمده ام با تمام توان برای پیشرفت شهرم خدمت کنم تا بتوانیم شهری زیبا و در خور شأن نام فهرج داشته باشیم.

فهرجی در ادامه به برخی از مشکلات شهرداری فهرج اشاره و بیان کرد: اکثر خیابان های شهر جدول گذاری شده اند و نیاز به زیرسازی و آسفالت دارند.

شهردار فهرج گفت: ورودی های شهر چندین سال است وضعیت مناسبی ندارند؛ با توجه به اینکه فهرج پیشانی استان کرمان است تقاضا داریم اعتبار لازم جهت ساماندهی ورودی های شهر تأمین شود.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcbafb8frhb58p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما