تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۴
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین آقاملایی گفت: دانشجو یک شخصیت استکبارستیز است که دشمنان از آن بیم و واهمه دارند.
دانشجو شخصیتی استکبار ستیز است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در آیین تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه پیام نور به مناسبت روز دانشجو گفت: دانشجو یک شخصیت استکبارستیز است که دشمنان از آن بیم و واهمه دارند.

وی افزود: شهدای هسته ای ما به مانند شهید فخری‌زاده دانشجویایی بودند که به دانشمند تبدیل شدند و برای کشور افتخار آفریدند.

امام جمعه فهرج در ادامه با اشاره به مکاتباتی مبنی بر واگذاری بخشی از زمین های دانشگاه گفت: شدیدا این مسئله را محکوم می کنم؛ در فهرج اراضی ملی زیاد است میتوانند برای طرح های خود از این زمین ها استفاده کنند.

آقاملایی تأکید کرد: از مسئولان کشوری و استانی خواستاریم تمام تلاششان را به کار ببندند تا ضمن جلوگیری از تعطیلی دانشگاه، بر رشته های مورد نیاز و کاربردی آن بیفزایند.

پیشرفت کشور در گرو تجهیز دانشجو به سلاح علم است

همچنین عباس زیدآبادی رییس دانشگاه پیام نور فهرج نیز در این آیین با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان در طول تاریخ ایران اسلامی در زمینه های مختلف پیشتاز بوده اند.

وی افزود: اگر برخی اوقات تعدادی تحت تاثیر برنامه های خارج از کشور قرار میگیرند وظیفه دانشجوست با قدرت تشخیص، دیگران را آگاه نماید تا تحت تاثیر اهداف دشمن قرار نگیرند.

زیدآبادی با بیان اینکه دانشجو نباید منفعل و گوشه گیر باشد تأکید کرد: دانشجو باید با درس خواندن به سلاح علم مجهز شود تا بدین طریق پیشرفت کشور را در زمینه های مختلف رقم بزند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcdos0fkyt0xf6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما