تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
۰
plusresetminus
 محمد رضا علیزاده گفت: انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید از وظایف همه ی کسانی است که در عرصه فرهنگ و هنر کار می کنند.
وظیفه هنرمندان انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید است
به گزارش "راه آرمان "محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در چهارمین همایش رزمندگان فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان کرمان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) گفت: رزمندگان فرهنگی و تبلیغی در دفاع مقدس نقش بسیارمهمی داشتند .

وی ادامه داد : فعالیت رزمندگان فرهنگی در قالب فکر،اندیشه، قلم و دوربین بوده  است که نقششان کمتر از رزمندگان جبهه و خط مقدم نبوده است.

علیزاده تاکید کرد: اسلحه ی رزمندگان  فرهنگی دوربین وقلم بود و با این دوسلاح  شور و نشاط را به جبهه ها می آوردند و اینن امروز‌ راویان فرهنگی دفاع مقدس هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید از وظایف همه ی کسانی است که در عرصه فرهنگ و هنر کار می کنند.

وی عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی وظیفه ی همه ما را دو چندان کرده است امروز جبهه ترویج مکتب شهید سلیمانی از وظایف ما است.

علیزاده اذعان کرد: این مکتب فرهنگ ائمه اطهار، انقلاب و امامین انقلاب است بنابر این جامعه ادبی استان نیز همواره در راستای ترویج مکتب همت داشته است و از جمله کارها ی آنها در آیین شعر، جشنواره تئاتر سردار آسمانی، جشنواره فرهنگی هنری علمدار بوده است و این مهم ادامه دارد تا دین خود را در حد توان ادا کنیم.

مهدی صدفی مسئول تبلیغات لشكر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس نیز در ادامه افزود:ما همچون گذشته سرباز حاج قاسم عزیز هستیم و خود را مدیون می دانیم که به سردار عزیز به چشم یک مکتب درس آموز نگاه می کنیم.

وی تاکید کرد: طبق منویات رهبر انقلاب وظیفه داریم در جهت تبیین مکتب شهید سلیمانی قدم برداریم با محوریت بیت الزهرا و حسینیه ثارالله فعالیت های تبیینی و آیینی در خصوص ترویج مکتب مقاومت داریم.

انتهای پیام/ ط1
  https://armanekerman.ir/vdcamen6649nu61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین