تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸
۰
۱
plusresetminus
به مناسبت روز پرستار حجت الاسلام لطفی امام جماعت مهروئیه همراه با اعضای شورا و فرمانده پایگاه بسیج با حضور در درمانگاه با اهداء لوح سپاس از زحمات پرستاران تقدیر و تشکر کردند.
تقدیر از زحمات پرستاران درمانگاه روستای مهروئیه
به گزارش راه آرمان، به مناسبت روز پرستار جمعی از مسئولین محلی روستای مهروئیه با حضور در درمانگاه این روستا از زحمات پرستاران تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

حجت الاسلام لطفی امام جماعت مسجد روستا گفت: ولادت باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها و همچنین روز پرستار را خدمت قشر زحمت کش و خدوم  کادر درمان شهرستان فاریاب خصوصاً روستای مهرويیه تبریک عرض می کنم

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) می فرمایند این شغل پرستاری از شغل های بسیار شریفی است که اگر  چنانچه انسان با وظایف انسانی و شرعی خود انجام بدهد این یک عبادتی است که در فراز عبادت های درجه اول است. 

حجت الاسلام لطفی اظهار کرد: پرستاری از بیمار ، امر بسیار مشکلی است لکن خیلی ارزشمند است ،یکی از صفات اخلاقی حضرت زینب سلام الله علیها که امروز هم اختصاص دارد به روز پرستار صفت صبر است و این صفت خداوند متعال در وجود یک پرستار قرار داده است یا صفت ایثار ،از خودگذشتگی ،یک پزشک یا پرستار ساعت ها با بیماران مختلفی برخورد می کند ولی با عشق ومحبت قلبی  بیماران را معالجه می کند این همان روحیه صبر و استقامت کادر درمان هست. 

وی افزود: در این اوضاع سخت کرونا که خیلی از کادر درمان به صورت جهادی و خدامحوری و با روحیه شاد  بیماران را معالجه می کنند جان خودشان را به خطر می اندازند تا نگرانی هم وطن خود را نبینند این روحیه در پرستار باعث خوشحالی اهل بیت علیهم السلام است.

انتهای پیام/پناهی https://armanekerman.ir/vdcdjs0ffyt0xf6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علی اسکندری
خیلی پرستار با معرفتی است و کار دان