تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹
۰
plusresetminus
مطابق آخرین رنگ بندی اعلام شده وضعیت کرونا، شهرستان زرند که تا هفته گذشته جزو مناطق زرد کرونایی بود، با اوج گیری مجدد بیماری دوباره در وضعیت نارنجی قرار گرفت.
تیم واکنش سریع برای کنترل کرونا در شهرستان تشکیل شد
به گزارش "راه آرمان"، ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان زرند به ریاست علی صادق زاده فرماندار با حضور مهدی توحیدی مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و  تیم واکنش سریع و اعضای ستاد کرونای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 
فرماندار شهرستان زرند با اشاره به اوج گیری مجدد کرونا در شهرستان و تغییر رنگ کرونایی از زرد به نارنجی ضمن تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی همشهریان نظارت کامل سازمان ها و ادارات بر زیر مجموعه های خود را خواستار شد.

 وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است؛ افزود: در صورت تغییر وضعیت شهرستان به قرمز تالارها و باشگاه های ورزشی بلافاصله تعطیل خواهند شد و در شرایط نارنجی فعلی هم پذیرش حداقلی داشته باشند.

 رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان زرند با بیان اینکه برگزاری مراسم ترحیم در فضا‌های بسته مساجد و اماکن مذهبی به دلیل خطر انتقال بیماری کرونا به شرکت‌کنندگان در مراسم، ممنوع است، افزود: پذیرایی در این مراسمات حتی در فضای باز ممنوع است.

 وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مدارس گفت: آموزش و پرورش نسبت به تعطیلی مدارسی که رعایت فاصله گذاری و تجمعات را نمی کنند اقدام کند.

 صادق زاده با اشاره به تشدید بازدید های اکیپ های نظارتی در شهرستان تصریح کرد: گشت های مشترک  سیار بازرسی متشکل از نماینده فرماندار و دادستانی صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف ، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در سطح شهر فعال هستند و واحدهای صنفی که از مصوبات ستاد کرونا شهرستان سرپیچی کنند، پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. 

 وی با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون جامعه هدف افزود: کلیه مسئولین کارخانجات و معادن نسبت به واکسیناسیون کلیه کارگران اقدام سریع بعمل آورده و در اعمال محدودیت های کرونایی جدیت لازم را داشته باشد و از پذیرش رانندگانی که واکسن کرونا نزده اند خودداری کند.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdceex8znjh8wwi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما