تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵
۰
plusresetminus
همه بهره‌برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی با عنایت به کاهش نزولات آسمانی و ادامه خشکسالی در استان و احتمال بروز خسارت های ناشی از این عامل و یا سایر عوامل خطر زای طبیعی به محصولات زراعی و باغی و دامی، ضروری است نسبت به بیمه نمودن محصولات خود اقدام نمایند.
تاکید به کلیه بهره برداران بخش کشاورزی برای بیمه نمودن محصولات خود
به گزارش "راه آرمان" عباس سعیدی رئیس این سازمان گفت: همه بهره‌برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی با عنایت به کاهش نزولات آسمانی و ادامه خشکسالی در استان و احتمال بروز خسارت های ناشی از این عامل و یا سایر عوامل خطر زای طبیعی به محصولات زراعی و باغی و دامی، ضروری است  نسبت به بیمه نمودن محصولات خود اقدام نمایند.

وی افزود: کشاورزان،دامداران و سایر بهره برداران بخش می توانندبا مراجعه به نمایندگی های بیمه ای و یا شعب بانک کشاورزی محصول خود را بیمه نموده و عزیزانی که برای اولین بار نسبت به خرید بیمه نامه  محصول خود اقدام کنند از تخفیفات ویژه برخوردار خواهند بود .

سعیدی گفت: در سال‌زراعی قبل 136438  بیمه نامه صادر گردید که    این تعداد  بیمه نام مشتمل بریک میلیون و هفتصدو دوازده هزارو دویست و شصت و یک  قلم بیمه ای در9 بخش کشاورزی شامل آبزیان، ابنیه، تنه درخت، دام، طیور ، ماشین‌آلات ،محصولات باغی، زراعی و منابع طبیعی صادر شده است.

وی در ادامه گفت:  بیشترین سهم در سبد بیمه استان مربوط به محصولات باغی با نودو شش هزارو هشتصدو بیست و دو بیمه نامه و دویست و هفتادو شش  هزارو  یکصدو شصت و نه قلم بیمه ای است.

  وی افزود:  بابت این تعداد بیمه‌نامه صادر شده  در بخش های مختلف ، چهار  هزارو پانصدو پنجاه و دو میلیارد ریال غرامت براورد شده که انشالله به محض تأمین اعتبار از طرف دولت به صورت متمرکز از طریق صندوق بیمه کشاورزی و توسط شعب بانک کشاورزی  واریز و قابل پرداخت به کشاورزان عزیز خواهد بود

وی افزود: از ابتدای سال زراعی جاری این آمادگی وجود دارد که عزیزان بیمه‌گذار ما که سنوات قبل محصولشان را بیمه نموده اند به نمایندگی های بیمه ای مراجعه و با  تنظیم فرم تهاتر وتنظیم فرم  خود اظهاری محصول خود را مجدداً بیمه نموده و در واقع تمدید کند

گفتنی است محاسبات نشان می دهد  که  همه ساله   بیش از سه برابر حق بیمه دریافتی غرامت  برآورد و پرداخت شده است.

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdcepx8zxjh8wwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین