تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۸
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان، شهیدان « حمید ضیا پورعلی نسب، مسعود مختاری و قنبر بیگلری» برگزار می شود.
اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان کرمان برگزار می شود
به گزارش "راه آرمان" احمد اسکندری نسب در نشست کیمته های هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا مهمترین ابزار فرهنگ سازی برای تربیت جامعه و بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ظرفیتی ارزنده برای انتقال فرهنگ و آموزه های دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت وشجاعت، روحیه مقاومت و استکبار ستیزی را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، دانش آموزان و فرهنگیان تقویت می کند.

اسکندری نسب با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان و فرهنگیان مهمترین هدف برگزاری یادواره های شهداست گفت: باید در مدارس به گونه ای برنامه ریزی کنیم که نسل کنونی انقلاب فرهنگ پهلوانی و جوانمردی را از این قهرمانان ابدی جاوید بیاموزد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در اکثر مدارس استان از چند سال اخیر به صورت مجازی و حضوری از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان در دیماه جاری در شهرستان بم خبر داد.

احمد اسکندری نسب گفت: اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان شهیدان « حمید ضیا پورعلی نسب، مسعود مختاری و قنبر بیگلری» نیز در دیماه در کرمان  برگزار می شود.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcjatevauqe88z.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین