تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸
۰
plusresetminus
امیر باقری زاده گفت: از جامعه هدف بالای ۱۲ سال شهری فهرج یک سوم آن تاکنون واکسینه نشده اند که در این رابطه همکاری مردم با تیم های مستقر لازم و ضروری است.
یک سوم جامعه هدف شهر فهرج واکسن کرونا دریافت نکرده اند
به گزارش راه آرمان؛ امیر باقری زاده فرماندار فهرج در آیین تجلیل از مدافعان سلامت این شهرستان که پیش از ظهر امروز به مناسبت روز پرستار برگزار شد با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیریت و کادر درمان مجموعه مرکز بهداشت گفت: حجم کار بهداشت و درمان در دو سال اخیر چندبرابر شده و امیدواریم بزودی شاهد ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا باشیم.

وی با تأکید بر لزوم تزریق واکسن کرونا خواستار همکاری مردم با رابطین سلامت در بحث تزریق واکسن شد و بیان کرد: طرح خانه به خانه از چندی قبل در سطح شهرستان به منظور تسریع در تزریق واکسن کرونا آغاز شده است.

باقری زاده خاطرنشان کرد: از جامعه هدف بالای ۱۲ سال شهری فهرج یک سوم آن تاکنون واکسینه نشده اند که در این رابطه همکاری مردم با تیم های مستقر لازم و ضروری است تا زحمات مدافعان سلامت بی نتیجه نماند.

فرماندار فهرج همچنین با قدردانی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: در بهمن ماه سال گذشته بیمارستان فهرج با راه اندازی اورژانس شروع بکار کرد و امیدواریم همانطور که مسئولان ذیربط قول دادند در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ شاهد فعالیت سایر بخش های آن باشیم  تا از ظرفیت شهرستان به نحواحسن در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده شود.

وی در پایان به مطالبات به حق کادر بهداشت و درمان اشاره و خاطرنشان کرد: با تأکیدات حضرت آقا در این رابطه و همچنین دستورات رییس جمهور به هیئت دولت بزودی دغدغه های به حق مدافعان سلامت مرتفع می شوند.

همچنین دکتر فاطمه فردوست رییس شبکه و مرکز بهداشت درمان فهرج در این آیین با اشاره به تلاش بی حد و وصف کادر درمان در ارائه خدمات به مردم گفت: حضورتان باعث افتخار و دلگرمی است که از زندگی و جان خود در مسیر خدمت به شهروندان مایه می گذارید.


وی با قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه همکاران خود در بخش های مختلف مراکز درمانی افزود: جای دارد از فرماندار محترم، بخشداران، فرماندهان سپاه و انتظامی، رییس آموزش و پرورش، شهردار، رییس شورای شهر و همچنین خبرنگاران شهرستان که با مجموعه شبکه و مرکز بهداشت در انجام امورات محوله همکاری و همراهی لازم را دارند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcawen6y49nue1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما