تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۰
۰
plusresetminus
حجت الاسلام کریم آبادی خطاب به بسیجیان گفت: همان طور در عرصه خدمت رسانی به مردم فهرج علمدار و سکاندارید، در عرصه های گفتمان سازی نیز عمارگونه وارد میدان شوید.
بسیجیان در عرصه گفتمان سازی، عمارگونه وارد میدان شوند
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین روح الله کریم آبادی رییس اداره تبلیغات اسلامی فهرج در مراسم تجلیل از رده های برتر بسیج (جشنواره مالک اشتر) گفت: همانطور که مالک اشتر بطور خستگی ناپذیر در میدان جهاد بود، شهید سلیمانی نیز ۴۰ سال مجاهدانه برای انقلاب تلاش کرد.

وی با قدردانی از سپاه پاسداران در نامگذاری این جشنواره بنام مالک اشتر بیان کرد: امروز در عرصه گفتمان سازی انقلاب نیز نیازمند جشنواره ای بنام عمار هستیم.

کریم آبادی از باز کردن گره های ذهنی مردم در مسئله تهدید نسل و کنترل موالید بعنوان جهاد تبیین نام برد و ضمن هشدار به تبعات کاهش جمعیت کشور در ۲۰ سال آینده اظهار کرد: مقام معظم رهبری از سال ۹۲ دغدغه مندانه به این مسئله ورود و بارها عواقب آن را هشدار داده اند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی فهرج تصریح کرد: جمعیت نشانه اقتدار هر کشوری است و اقتصاد نیز نیازمند نیروی مولد، جوان و کار است.

وی با اشاره به اینکه مباحث اقتصادی در بحث جمعیت قابل تایید نیست خطاب به بسیجیان گفت: همان طور در عرصه خدمت رسانی به مردم فهرج علمدار و سکاندارید، در عرصه های گفتمان سازی نیز عمارگونه وارد میدان شوید و بازکننده گره های ذهنی مردم در بحث تهدیدات کاهش جمعیت باشید.

همچنین حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج در این مراسم گفت: مالک اشتر شخصیتی بی نظیر در صدر اسلام، فرمانده سپاه امام علی (ع) و فردی تکرارنشدنی است. 


وی با بیان اینکه این جشنواره هر ساله برگزار می شود تأکید کرد: بسیج باید در کنار مردم باشد، درد دل مردم را بداند و خوب خدمت کند تا ماموریتی که حضرت آقا توقع دارد به نحو مطلوبی انجام شود.

ابراهیم آبادی در پایان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلمیانی اظهار کرد: توصیفاتی که حضرت آقا در وصف مالک اشتر انقلاب و رهبری (حاج قاسم) بیان کردند بی سابقه و این نشان از جایگاه ویژه سردار سلیمانی نزد مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdccx1qse2bqi18.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما