تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۷
۰
plusresetminus
حجت الاسلام اصغر عسکری گفت: مدیران هر کدام دارای تکلیف سازمانی هستند و باید پاسخ گو باشند؛ همه ما اعضای یک پکر هستیم و باید در کنار اختلافات در تعامل با یکدیگر باشیم.
مسئولان اعضای یک پیکرند و باید با یکدیگر در تعامل باشند
به گزارش راه آرمان؛ امام جمعه رفسنجان روز گذشته در جمع مدیران این شهرستان با گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها جلوه‌های رفتاری و گفتاری فراوانی در مسائل خانوادگی و اجتماعی تربیتی نظامی سیاسی و خدماتی داردند و نمی توان گفت که حضرت زهرا فقط یک مادر خوب بود بلکه همه این ویژگی‌ها را داشتند ایشان در همه این مسائل بهترین خود بودند و خود را خادم و خدمتگزار مردم می دانستند .

وی با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه یعنی حفظ مجموعه لسان عالِم و کارآمد در حوزه‌ی دین و دانش افزود: سالروز شهادت استاد حوزه و دانشگاه دکتر مفتح را گرامی می‌داریم. حفظ وحدت دانشگاه و حوزه یعنی حفظ مجموعه لسان عالِم و کار آمد در دو حوزه دین و دانش است. ما در مسئله تشیع و تسنن به عنوان صاحبان دین هستیم که سایر مذاهب دین پیرو این عناوین هستند پس باید این وحدت بین دانشگاه و حوزه حفظ شود.

عسکری ضمن تبریک به فرماندار جدید رفسنجان گفت: مدیران هرکدام یک تکلیف سازمانی دارند. ضمن این که در چارچوب قانونی که تعریف شده باید پاسخ گو باشند؛ اعضای یک پیکرنیز باید باشند و در همه مسائل کمک حال یک یکدیگر باشیم یکدیگر را پوشش دهیم، یاری کنیم و در تعامل با یکدیگر باشیم.

وی افزود؛ اختلاف لازمه عالم طبیعت است و باید باشد و خداوند نیز در چندین جا از اختلاف به عنوان آیت الهی یاد می کند و تمام مجموعه دارای اختلاف عالَم در تعامل با یکدیگر هستند اما هرگز در تفاوت نیستند زیرا تفاوت معنای فوت و نیستی است و پیرو همین موضوع از فرماندار جدید می‌خواهم که در کنار اختلاف‌ها تعامل و همکاری باشد اما تفاوت ، خیر.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: بنده در جلسه معارفه ایشان هم عرض کردم که شما اگر قوی ترین،توانمندترین،عالم ترین و آگاه ترین مدیران را منسوب کنید اما اگر در تعامل و همکاری با یکدیگر نباشند قطعا موفق نخواهید بود ضرر را همه خواهند کرد.

عسکری در آخر از زحمات و خدمات فرماندار سابق؛ مجید فصیحی هرندی تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcg3w9qtak9xw4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما