تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۷
۰
plusresetminus
مدیر امور برق شهر ستان سیرجان مطرح کرد؛

سرقت کابل های برق، راز خاموشی های سطح شهر سیرجان

رضا سلمانی زاده علت خاموشی های اخیر در بلوار های سیرجان را افزایش سرقت کابل های برق اعلام کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه سرقت کابل های برق، موضوع را از طریق سامانه 121 اطلاع دهند.
سرقت کابل های برق، راز خاموشی های سطح شهر سیرجان
به گزارش راه آرمان؛ روشن سازی معابر شهری یکی از نیازهای جامعه شهری محسوب می شود در جوامع شهرنشین با توجه به گسترش فعالیت ها، ایمنی رانندگی در شب از اهمیت خاصی برخوردار است.

شهری که این روزها تاریکی‌ برخی معابرش به‌چشم می‌آید! این توصیف ناخوشایند این روزهای شهر سیرجان است و تاریکی؛ میهمان ناخوانده‌ای است که چند وقتی بنا به‌دلایلی میهمان شهر سیرجان شده است.

شاید شما هم‌ هنگام رانندگی‌ شبانه در برخی خیابان‌ها و یا ‌گذر از کوچه‌ها و محله‌های شهر به این واقعیت رسیده باشید که نه فقط ادارات، سازمان‌ها، مغازه‌ها و… بلکه یک شهر، شب هنگام در تعطیلی مطلق فرو می‌رود.

تاریکی همیشه برای آدمی هراس آور بوده است و در مقابل استفاده از نور برای روشنایی در فضاهای ناایمن (فضاهای بی‌دفاع) شهری موجب افزایش امنیت شهروندان در فضای شهر می‌شود.اما تاریکی بخشی از خیابان‌ها و کوچه‌ها این روزها موجب نارضایتی شهروندان شده است.

مدیر امور برق شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به دلیل زمینی بودن کابل‌های روشنایی برخی از بلوار ها از جمله بلوار شهید بهشتی کابل های روشنایی برق در این محله به سرقت رفته که با تلاش کارکنان اداره برق کابل های روشنایی این بلوار هوایی شده است و این بلوار در حال حاضر از نظر روشنایی مشکلی ندارد.

رضا سلمانی زاده با بیان اینکه 10 هزار متر از شبکه برق بلوار های شهرستان سیرجان هوایی شده است، گفت: تغییر کابل های زمینی به کابل های هوایی در این پروژه برای امنیت بیشتر کابل ها از دست سارقان است .

وی با اشاره به اینکه چراغ‌های بلوار ها مشکلی ندارند و فقط مشکل سرقت سیم‌ها است که  سبب خاموشی شده، گفت: سرقت کابل های زمینی برق چراغ های بلوار شیراز باعث نبود روشنایی در این منطقه شده است.

مدیر امور برق شهرستان سیرجان اذعان کرد: مشترکان برق می توانند بدون مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، درخواست های خود را در زمینه ثبت خاموشی، عدم روشنائی معابر در اپلیکیشن برق من ثبت کرده تا پرسنل اداره برق به این مشکلات رسیدگی کنند تا شاهد خاموشی در معابر شهری نباشیم.
انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcguw9qwak9xw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما