کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب کهنوج خبر داد:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کهنوج

28 آذر 1400 ساعت 18:13

امید رضایی گفت: کلاهبرداری که از طریق ثبت آگهی جعلی خرید و فروش خودرو در بازار های آنلاین، دیوار و شیپور فعالیت می کرد، دستگیر شد.


به گزارش راه آرمان؛ امید رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری فردی از طریق ثبت آگهی جعلی خرید و فروش خودرو در بازار های آنلاین، دیوار و شیپور فعالیت می کرد،  خبر داد.

وی افزود:فرد کلاهبردار با ثبت آگهی فروش خودرو در برنامه های دیوار و شیپور با ارائه مدارک و قولنامه جعلی از متقاضیان مبالغ هنگفتی به بهانه بیعانه دریافت نموده و سپس تلفن همراه خود را خاموش و اقدام به کلاهبرداری میکرد.

رضایی عنوان کرد: پلیس فتا کهنوج  با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی و رصد اطلاعاتی  با همکاری پلیس فتا بندرعباس، محل اختفای متهم را در شهر کهنوج شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی با یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و تمامی ادله دیجیتال وی جهت بررسی ضبط گردید.

دادستان کهنوج در پایات تاکید کرد : سایت‌های درج آگهی فرصتی مناسب برای فروش کالا و ارائه خدمات بوده اما نباید از این نکته غافل بود که مجرمین از هر بستر و زمانی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند و کاربران نباید قبل دریافت کالا و یا خدمات اقدام به واریز وجه تحت عناوین مختلف مثل بیعانه نمایند.

انتهای پیام/رحمانی
 


کد مطلب: 123377

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123377/دستگیری-کلاهبردار-میلیاردی-کهنوج

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir