تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
۰
plusresetminus
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان:

بیش از ۵۲ هزار دانش آموز ابتدایی کرمان مشمول بسته تحولی "خوانا" هستند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در آیین آغاز به کار طرح تحولی " مدرسه خوانا" برای دومین سال در استان و در ارتباطی مجازی با مدرسان طرح خوانا در وزارت متبوع، گفت: 52 هزار و 741 دانش آموز دوره ابتدایی استان کرمان مشمول اجرای بسته تحولی "خوانا" هستند.
بیش از ۵۲ هزار دانش آموز ابتدایی کرمان مشمول بسته تحولی "خوانا" هستند
به گزارش راه آرمان؛ عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال تحصیلی گذشته 25 هزار و 351 دانش آموز در استان کرمان مشمول طرح "مدرسه خوانا" بودند و در سال تحصیلی جاری 52 هزار و 741 دانش آموز دوره ابتدایی شامل 23 هزار و 370 دانش آموز دختر و 29 هزار و 371 دانش آموز پسر از این طرح بهره مند می شوند.

وی ضمن تبیین اهداف این طرح گفت: در سال تحصیلی گذشته 145 مدرسه مشمول طرح مدرسه خوانا بودند که این تعداد در سال تحصیلی جاری به 744 مدرسه رسیده است، همچنین در سال تحصیلی گذشته یک هزار و 251 معلم، مجری طرح بودند و در سال تحصیلی جاری 4 هزار و 487 معلم اجرای این طرح را بر عهده دارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: این بسته تحولی معاونت آموزش ابتدایی برای بهبود و ارتقای مهارت های 4 گانه زبانی و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی (پیش دبستانی و دبستانی) اجرا می شود که تقویت و نهادینه سازی مهارت های ادب ورزی، مسئولیت پذیری، جرات ورزی با نوشتن، گوش دادن و خواندن  تلفیق می شود.

ضیا یادآور شد: بیش از 99 درصد مدارس ابتدایی استان کرمان آموزش حضوری و ترکیبی دارند که با حضور دانش آموزان در مدارس زمینه اجرای برنامه ها و طرح های آموزش و پرورش بهتر و بیشتر محقق می شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcb5fb85rhb5ap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین