تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹
۰
plusresetminus
در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مطرح شد؛

ارتقاء سطح کیفی خدمات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دستور کار است

آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.
ارتقاء سطح کیفی خدمات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دستور کار است
به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ مراسم تکریم از خدمات دکتر اصغر مکارم و معارفه دکتر علی اصغر خیرخواه به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با حضور مسئولین کشوری و استانی و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه  امروز چهارشنبه، یکم دیماه  ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات فاطمیه جیرفت برگزار شد.

حضرت حجت الأسلام اصغر شاهرخی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آئین، گفت: در دوران کرونا برخی از کشورها نتوانستند، بحران را مدیریت کنند اما در کشور ما با حضور مدیرانی توانمند و دلسوز کرونا مدیریت شد.

وی بیان کرد: خیرخواه ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت جوانی مسئولیت پذیر، با روحیه‌ای انقلابی و جهادی است و زمانی این مسئولیت را پذیرفته که با بیماری کرونا و کمبود امکانات زیرساختی مواجه هستیم.

دکتر علی اصغر خیرخواه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آئین، ضمن قدردانی از رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گفت: قطعاً تمام تلاش و سعی خود را برای ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به کار خواهم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بنده یکی از وظایف خود را ارتقای خدمات در کلیه بخش‌های بهداشت و درمان و همچنین ساختن دانشگاهی در خور شأن مردم جنوب کرمان می‌دانم که تحقق این مهم نیازمند یاری و همراهی همه است.

دکتر خیرخواه در خاتمه با بیان این مطلب که فرزند جنوب کرمان است، عنوان کرد: بنده با نگاه عدالت محور که مدنظر دولت مردمی و از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه بهداشت و درمان را نصب‌العین قرار خواهم داد با این نگاه ۸ دانشگاه علوم پزشکی را مدیریت خواهم کرد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcfvmdy0w6d0ja.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما