تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۴
۰
plusresetminus
در سومین روز از رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷تانک های مدرنیزه شده و پهپادهای هجومی به اجرای عملیات پرداختند.
آتش سنگین تانک های مدرنیزه شده نیروی زمینی سپاه و عملیات موفق پهپادهای هجومی در رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷
به گزارش راه آرمان به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛در سومین روز از رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص)۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان های زرهی نیروی زمینی سپاه با اجرای تک زرهی ‌و مانور احاطه ای موفق به انهدام مواضع دشمن شدند.

در این مرحله نیروی زمینی سپاه با بهره گیری از تانک های تی ۷۲، تی ۷۲ ام ارتقا یافته و خودروهای رزمی پیاده نظام بی ام پی ۲ نسبت به اجرای آتش پشتیبانی از نیروهای عمل کننده در منطقه رزمایش اقدام کردند.

تانک های بکارگیری شده در این رزمایش به سیستم های کنترل آتش پیشرفته با امکان شیلک در شب و در مسافت ۳ کیلومتری مجهز شده اند.

همچنین در این مرحله از رزمایش عملیات هجومی بالگردهای هوانیروز سپاه به منظور انهدام مواضع دشمن فرضی با موفقیت اجرا شد.

در این مرحله بالگردهای کبرا، طوفان، و میل ۱۷ هوانیروز سپاه با بکارگیری مهمات بومی نسبت به اجرای پشتیبانی آتش هوایی از نیروهای عمل کننده در رزمایش اقدام کردند.

در ادامه مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) ۱۷ سپاه پهپادهای رزمی و مراقبتی نیروی زمینی سپاه ضمن پایش منطقه رزمایش نسبت به انهدام اهداف از پیش تعیین شده اقدام کردند.

پهپادهای مهاجر ۶ نیروی زمینی سپاه مجهز به بمب های هوشمند و نقطه زن قائم، اهداف ثابت و متحرک دشمن فرضی را با دقت مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

علاوه بر این پهپادهای هجومی نیروی زمینی سپاه نیز که به تازگی به سازمان رزم این نیرو الحاق شده اند با پرواز بر فراز منطقه رزمایش اهداف خود را با موفقیت منهدم کردند.

همچنین یگان های توپخانه و موشکی نیروی زمینی سپاه با اجرای آتش سنگین علاوه بر پشتیبانی از نیروهای عمل کننده مواضع و استحکامات دشمن فرضی را در هم کوبیدند.

در این مرحله توپخانه نیروی زمینی سپاه با بکارگیری توپ‌های ۱۲۲، ۱۳۰ و ۱۵۵ میلیمتری و راکت اندازه‌ها و موشک های نقطه زن، با بکارگیری گلوله های هوشمند اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت منهدم کردند.

همچنین در این رزمایش برای نخستین بار توپخانه نیروی زمینی سپاه با به بکارگیری مهمات مجاورتی علاوه بر انهدام اهداف زمینی با موفقیت اهداف دریایی را نیز منهدم کرد.
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcce1qso2bqi08.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین