تاریخ انتشار :جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰
۰
plusresetminus
رقابت های لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور از صبح امروز پنجشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ در شهر تاریخی ماهان آغاز شد.
راین میزبان رقابت های لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور
به گزارش ؛راه آرمان؛ مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور از صبح امروز پنجشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور در شهر تاریخی ماهان آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد تا تکلیف ۲ تیم صعود کننده به لیگ برتر در فصل آینده مشخص شود.
 
مراسم قرعه کشی این مسابقات دیشب با حضور نماینده فدراسیون، نایب رئیس بانوان هندبال استان کرمان و سرپرستان تیم های شرکت کننده در شهر ماهان انجام شد و ۱۲ تیم حاضر در این دوره در دو گروه شش تیمی جای گرفتند. 
 
بدین ترتیب در گروه A تیم های ذوب آهن اصفهان، شیشه قزوین، موسسه آموزشی سما، عظیم گستر سبزوار، شهید چمران لارستان و کردستان و در گروه B این رقابت ها تیم های نفت و گاز گچساران، تبریز، نام آوران پویای تهران، لوله گستر اسفراین، ریف اصفهان و صنعت مس پاریز کرمان قرار گرفتند.
 
در دیدارهای برگزار شده صبح امروز ذوب آهن اصفهان با نتیجه نزدیک ۲۸ بر ۲۷ از سد تیم شیشه قزوین گذشت و نتیجه بازی تیم های عظیم گستر سبزوار و موسسه آموزشی سما که قضاوت آن را شیما پناهنده و حمیده علینقی داوران کرمانی برعهده داشتند، ۲۷ بر ۲۳ با برتری نماینده سبزوار خاتمه یافت.
 
مراسم افتتاحیه این مسابقات قرار است جمعه سوم دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ با حضور مسئولان استانی و تیم های شرکت کننده در سالن شهید باهنر ماهان برگزار شود.


انتهای پیام/تاج الدینی
https://armanekerman.ir/vdcevx8zojh8wei.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما