تاریخ انتشار :شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
۰
plusresetminus
رییس دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری راهیان نور مقاومت:

شهید سلیمانی فردی اثر گذار بود/ نمود عصاره انقلاب در شخصیت سردار دل ها

حجت الاسلام توان گفت: گر بخواهیم نمود انقلاب را در کسی بیابیم آن عصاره انقلاب اسلامی و عصاره ولایتمداری در وجود سردار سلیمانی نمود می یابد و اگر یک شاخص را برای تربیت یافتگی انقلاب اسلامی را در زمان حاضر معرفی کنیم آن  وجود شخص سردار سلیمانی است.
شهید سلیمانی فردی اثر گذار بود/ نمود عصاره انقلاب در شخصیت سردار دل ها
به گزارش  راه آرمان ؛حجت الاسلام توان، رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان در نشست خبری این دانشگاه به مناسبت برگزاری اردوی راهیان نور مقاومت در سطح کشور، گفت : سردار سلیمانی مردی بود که مهمترین ویژگی اش  اخلاص  درعمل و رفتار بود و این نمود اخلاقی در برخورد با افراد مختلف و در همه ی  عرصه هایی که حضور داشت به وضوح دیده می شد و کار و رفتارش فقط برای خدا بود.
 
وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی پاداش خداوند متعال به تمام خدمات  خالصانه و متواضعانه وی  به اسلام و خدمت به خلق بود.
 
حجت الاسلام توان عنوان کرد: سردار سلیمانی چه در زمان حضور و چه در زمان شهادتش همیشه اثر  گذار بود حتی بعد از شهادت کسی بود که مراسم تشییع وی تاریخ ساز و میلیونی بود ما بعد از رحلت امام راحل تنها کسی که اینگونه ایران عاشق او بود و مراسم تشیع میلیونی را داشت ندیده بودیم و سردار اولین کسی بود که اینگونه بعد از امام راحل با آغوش باز ایران اسلامی تشییع شد.
 
وی تاکید کرد: در برخی شهرستان ها مدل ابراز ارادت و تشیع این عزیز بزرگوار غیر قابل باور بود و مردم برای محبتی که به سردار داشتند، حضور یافتند،وقتی که برای ابراز ارادات به مزار سردار سر می زنیم می بینیم که از اقشار و تیپ های  مختلف دراین قسمت از گلزار وجود دارند و به او عشق می ورزند که همه ی اینها به اخلاص سردار سلیمانی بر می گردد.
 
رییس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: کسانی که شهید سلیمانی را شناختند دوستدارش شدند و مردم آنچنان به شهید سلیمانی عشق ورزیدند که ازشهید سلیمانی به  سردار دل ها نمود پیدا کرد و همه ایران با هر سلیقه سیاسی عاشق منش و رفتار خاضعانه او شدند.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری خدمت سردار را به عنوان یک راه، مکتب و مدرسه معرفی کردند اگر بخواهیم نمود انقلاب را در کسی بیابیم آن عصاره انقلاب اسلامی و عصاره ولایتمداری در وجود سردار سلیمانی نمود می یابد و اگر یک شاخص را برای تربیت یافتگی انقلاب اسلامی را در زمان حاضر معرفی کنیم آن  وجود شخص سردار سلیمانی است.
 
توان با بیان اینکه اکنون محبوبیت سردار جهانی شده است باید از این فرصت استفاده کنیم وایشان را به عنوان یک الگو معرفی کنیم، گفت: قهرمان سازی و الگو سازی باید از سنین جوانی و نوجوانی آغاز شود زیرا این مخاطب نیاز دارد که الگو ی قهرمانانه داشته باشد با توجه به  این امر، راه و مکتب سردار سلیمانی را باید با استفاده از این ظرفیت معرفی کنیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه باید شهید سلیمانی را به عنوان یک الگو معرفی کند این ظرفیتی است  که در قبال خدمت سردار می تواند انجام دهد بنابراین دانشگاه فرهنگیان وظیفه خودش می داند که در راستای معرفی الگوی مقاومت  به همت بسیج دانشجویی اردوهای راهیان نور مقاومت را راه اندازی و اجرایی کند که امسال اولین سال برگزاری این اردو با ظرفیت هزار نفر خواهد بود.

انتهای پیام / طه
 
  https://armanekerman.ir/vdcb8fb85rhb5sp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین