تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸
۰
plusresetminus
مدرسه 6 کلاسه خیر ساز (مولانا ۲۲) با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای محمود آباد شهرستان سیرجان افتتاح شد
مدرسه 6 کلاسه خیر ساز (مولانا ۲۲) در روستای محمود آباد  شهرستان سیرجان افتتاح شد
به گزارش راه آرمان؛ مدرسه 6 کلاسه خیرساز (مولانا ۲۲) با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای محمود آباد  شهرستان سیرجان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش استان و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، نمایندگان وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مردم، خیران، مسئولان و دانش آموزان به همت خیر نیک اندیش حسین عباسلو افتتاح شد.

 احمد اسکندری نسب در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین کار خیر است، گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس در حال احداث استان توسط خیران ساخته می شود.

وی افزایش دانایی، آگاهی و مبارزه با جهل و نادانی را مهمترین رسالت مدارس و فرهنگیان برشمرد و افزود: آثار و برکات مدرسه سازی همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.

اسکندری نسب با اشاره به کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی از مناطق استان گفت: از همکاری خیران در زمینه ساخت مدارس در مناطق محروم استان استقبال می کنیم و در صورتی که خیران هزینه 30 درصد مدارس استان را پرداخت کنند دولت 70 درصد مابقی را پرداخت می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز سیرجانی گفت: به همت خیرین و با پیگیری نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خوشبختانه در سیرجان کمبود فضای آموزشی نداریم.

بر پایه این گزارش: مدرسه 6 کلاسه خیر ساز (پویش کرمان دانا) با زیر بنای ۴۳۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای محمود آباد از توابع شهرستان سیرجان به همت خیر  خیر اندیش حسین عباسلو افتتاح شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcirpazvt1arw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین