تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۳
۰
plusresetminus
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه راین گفت: شهادت یک افتخار الهی است و برازنده وجود رعنای این عزیزان بود.
شهادت یک افتخار الهی است/ ۹ دی امتحانی بزرگ برای ملت ایران بود
به گزارش ؛راه آرمان؛جلسه شورای اداری راین با محوریت بزرگداشت دهه ی بصیرت و گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تشکیل گردید. 

جلسه شورای اداری با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور امام جمعه محترم راین و بخشدار و جمعی از مسئولین اجرای شهر راین ، در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید.


امام جمعه راین با بیان تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: شهادت یک افتخار الهی است و برازنده وجود رعنای این عزیزان بود و امیدواریم خداوند همه ما را قدردان نعمت ولایت و توفیق همنشینی با شهدای اسلام و بالاخص شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی قرار بدهد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: سردار قاسم سلیمانی نه تنها به مردم ایران، عراق، سوریه و افغانستان بلکه کمک به مدافع مظلومان عالم بود و همه ما امنیت خود را مدیون ایشان هستیم.
 
امام جمعه  راین در ادامه بیان کرد: مکتب سردار سلیمانی، مکتب عزت امت اسلامی در مقابل زورگویان عالم خواهد بود و ما باید روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت سردار سلیمانی را مورد توجه قرار دهیم.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در مورد هفته بصیرت افزود: حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است.
وی  تصریح کرد: حماسه ۹دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.
 
امام جمعه راین با اشاره به اینکه نهم دی ماه ۸۸، برهه‌ای درخشان و ماندگار از امتحان بزرگ امت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی در خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار جهانی بوده است،گفت : حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.
 
انتهای پیام/ تاج الدینی
https://armanekerman.ir/vdcenx8zzjh8wni.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما