تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۱
۰
plusresetminus
امام جمعه محترم راین و بخشدار به مناسبت درگذشت مادر بزرگوار شهیدان کمالی امام جمعه محترم راین و بخشدار در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان (احمد ،محمود کمالی) را تسلیت گفتند.
پیام مشترک امام جمعه و بخشدار راین در پی درگذشت مادر شهیدان کمالی صادر شد
به گزارش ؛راه آرمان؛ پیام تسلیت امام جمعه محترم راین و بخشدار به مناسبت درگذشت مادر بزرگوار شهیدان کمالی امام جمعه محترم راین و بخشدار در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان (احمد ،محمود کمالی) را تسلیت گفتند.
متن پیام حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی و دکتر محسنی به این شرح است: انالله و اناالیه راجعون خبر درگذشت مادر بزرگوار فاطمه رضاپور
متن پیام حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی و محسنی به این شرح است:
 
انالله و اناالیه راجعون
 
خبر درگذشت مادر بزرگوار فاطمه رضاپور ، مادر ارجمند و فداکار شهیدان والامقام (محمود کمالی و احمد کمالی) موجب تأثر و تألم شد.
 
تلاش مؤمنانه آن بانوی عفیف و پاکدامن که با اقتدا به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، فرزندان برومند، مجاهد و انقلابی تربیت کرد در سپهر مقاومت و ظلم‌ستیزی ملت عظیم‌الشأن ایران می‌درخشد و الگویی ماندگار و ارزشمند را برای زنان این سرزمین به ودیعت نهاده است.
 
اینجانبان درگذشت جانسوز این مادر گرانقدر را به خانواده آن مرحومه و آحاد مردم شهیدپرور و قدرشناس خطه راین تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه طاهره(س) و برای بازماندگان و داغ‌دیدگان، صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسألت داریم.

انتهای پیام/تاج الدینی 
https://armanekerman.ir/vdcjatevxuqe8iz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما