تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷
۰
plusresetminus
سردار حسین معروفی با اشاره به ورود حجم قابل توجه زوار به شهر کرمان و گلزار شهدا در ایام سالگرد شهید سلیمانی، از مردم استان درخواست کرد به گلزار شهدا و آرامستان نروند؛ تا مدیریت زوار به بهترین وجه انجام شود.
کرمانی ها در ایام سالگرد به احترام زوار به گلزار شهدا نیایند/ انتشار تولیدات فاخر سه زبانه برای شهدای مقاومت در ایام سالگرد شهید سلیمانی
به گزارش راه آرمان؛  صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه های کمیته فرهنگی هنری ستاد برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: برای اثرگذاری یک کار فرهنگی باید ۵ فرآیند نمادسازی، فرهنگ سازی، گفتمان سازی، شبکه سازی و جریان سازی طی شود چون اگر در کار فرهنگ سازی موفق به جریان سازی نشویم کارمان عبث است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فرهنگی باید تلاش کنند تا شهید سلیمانی در خاطره خلاصه نشود افزود: باید اندیشه شهید سلیمانی  را ترویج دهیم چیزی که ما امروز در نظام نیاز داریم اندیشه زیبا در مورد شهید سلیمانی  است، زیرا اندیشه و اقدامش زیبا بود و ماندگار شد.

وی تصریح کرد: راه موفقیت ما این است که شهید سلیمانی را با هنر معرفی کنیم، با تئاتر و سرود،آلبوم ، یعنی ما این زیبایی را با هنر معرفی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با پیش بینی ورود روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار زائر به گلزار شهدای کرمان برای ایام سالگرد حاج قاسم گفت: تاکنون زمینه اسکان ۲۰ هزار نفر فراهم شده است و  با توجه به ورود حجم قابل توجه زوار به شهر کرمان و گلزار شهدا در ایام سالگرد شهید سلیمانی، از مردم استان درخواست داریم تا بزرگترین کمک را به دست اندرکاران برگزاری مراسم کنند و اجازه بدهند میهمانان داخلی و خارجی مدیریت شوند و در آن ایام مردم استان کرمان به ویژه شهر کرمان به گلزار شهدا و آرامستان نروند.

وی با بیان اینکه عمده برنامه های امسال مردمی است اعلام کرد: امسال یک ریال هزینه برای برنامه های سالگرد از بنگاه های اقتصادی و نهادها نگرفتیم و مبنای ما فقط  مردم بوده و تنها در پنج برنامه از سپاه آن هم برای هماهنگی سخنران و... کمک گرفتیم.
 
 سردار معروفی با اشاره به راه اندازی بی نظیر موکب های مردمی در این ایام گفت: اعطای کمک های غیرنقدی در قالب نذورات از سوی خیرین و مردم بیش از حد انتظار بود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان توضیح داد: درخواست تعطیلی رسمی ۱۳ دی، در شهر کرمان با هدف حضور مردم در مراسم سالگرد حاج قاسم و به عنوان روز شهادت مرد تاریخی و قهرمان جهان اسلام در حال پیگیری است.
 
 
وی در پایان تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی هنری خوبی نیز درباره سردار شهید حاج حسین پورجعفری در دستور کار قرار داد و تولید آثار فاخر سه زبانه و مستندی در رابطه با شهید بزرگوار آماده است که سیزدهم هم زمان با شهادت شهدای مقاومت از شبکه ملی پخش خواهد شد و کتاب و فیلم و تله فیلم کارهای فاخر به سه زبان فارسی عربی انگلیسی تولید می شود.

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdcjytevyuqe8mz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین