تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۲
۰
plusresetminus
فرماندارکوهبنان گفت: دامداران ازچرای دام دربستر رودخانه ها پرهیز کنند.
دامداران از چرای دام در بستر رودخانه ها پرهیز کنند
به گزارش "راه آرمان" حسین سالاری فرماندار کوهبنان در بازدید از سیل بندهای اطراف شهر کوهبنان خواستار خودداری مردم و دامداران از قرارگیری در حاشیه رودخانه ها ، دامنه کوه ها و مسیرهای کوهستانی کوهبنان شد.

وی ابراز کرد: با توجه به احتمال بارش های رگباری، مردم از حضور در بستر و حاشیه رودخانه های فصلی شهرستان خودداری کنند تا در صورت جاری شدن سیل، خسارتی را نداشته باشیم.

فرماندار کوهبنان با تأکید بر لزوم آمادگي دستگاه‌های اجرايي در خصوص مقابله با هر گونه حادثه تاكيد کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و احتمال بارندگي‌ و وقوع سيل در روزهای پایان هفته و اوائل هفته آینده ، مدیران دستگاه‌های عضو ستاد مديريت بحران شهرستان با آمادگی كافی تمهيدات لازم در راستای جلوگيری از وقوع هر گونه حادثه به ويژه سيل و آب‌ گرفتگي معابر سطح شهر را اتخاذ نمايند.

وی بیان کرد: جا دارد که طی چند روز آینده همشهریان عزیز کوهبنانی از سفرهای غیرضرور خصوصا به مناطق روستایی ، کوهستانی و صعب العبور پرهیز کنند.

سالاری یادآور شد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و شیب تند زمین های بالا دستی شهر کوهبنان دامداران از چرای دام و توقف در مسیر سیلاب ، بستر و حاشیه رودخانه های فصلی شهرستان جدا خودداری کرده و مراقب همراهان خود باشند.

وی اضافه کرد: شهروندان از توقف در اطراف اشیای قابل پرتاب مانند تابلوهای تبلیغاتی، دکل های مخابراتی ، کولرهای آبی ادارات ، منازل و مغازه ها ، داربست ها و ساختمان های نیمه کاره اجتناب کنند تا در صورت ورزش باد شاهد خسارت احتمالی نباشیم.
انتهای پیام/نامجو کوهبنانی
  https://armanekerman.ir/vdcdzs0foyt0x96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما