تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فهرج در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد؛

تشریح برنامه های هفته مقاومت در فهرج

حمید ابراهیم آبادی در جمع اصحاب رسانه اهم برنامه های اجرایی هفته مقاومت در شهرستان فهرج را تشریح کرد
تشریح برنامه های هفته مقاومت در فهرج
به گزارش راه آرمان؛ حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان که با حضور امام جمعه محترم، فرماندار، رئیس تبلیغات اسلامی و دیگر رؤسای دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی برگزار شد اهم برنامه های اجرایی در هفته مقاومت را تشریح کرد.

وی با اشاره به آغاز برنامه های هفته مقاومت از روز پنج شنبه هفته جاری گفت: در فهرج یک روز زودتر و با دیدار و تکریم از خانواده معظم و معزز شهدا به استقبال برنامه ها می رویم.

ابراهیم آبادی از غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت، رونمایی از تابلوی کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام، برگزاری یادواره خانگی شهدا و محله و میقات صالحین در نمازجمعه بعنوان دیگر برنامه ها نام برد و افزود: همچنین در این هفته تجمع هیئات مذهبی بمناسبت شهادت حضرت فاطمه و‌ کاروان خودرویی حرم تا حرم به همت کمیته خادمین شهدای شهرستان های فهرج و نرماشیر را در برنامه داریم.

فرمانده سپاه فهرج در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی در ۱۲ دی گفت: در هفته مقاومت برپایی موکب پذیرایی از زوار حاج قاسم در ورودی این شهرستان و افتتاح طرح آبرسانی و مسجد را نیز در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته توزیع کمک های مؤمنانه، یادواره شهدای ورزشکار، اجرای سرود در میدان اصلی شهر، مسابقات ورزشی و نشست های روشنگری و بصیرتی تبیین مکتب شهید سلیمانی نیز انجام می شود.

ابراهیم آبادی همچنین از اعزام گروه های جهادی به نقاط محروم و ویزیت رایگان بیماران خبر داد و گفت: تهیه و توزیع وصیت نامه شهید سلیمانی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی حسینیه سیار و فضا سازی شهر توسط شهرداری، شورای شهر، دهیاران، اصناف و پایگاه های بسیج از دیگر برنامه هاست که اجرایی میشوند.

فرمانده سپاه فهرج در پایان از تولید محتواهای چند رسانه ای و برگزاری نشست بصیرتی آنلاین با حضور سخنران استانی بعنوان مهمترین برنامه ها در فضای مجازی نام برد و گفت: تمامی برنامه های هفته مقاومت با مشارکت مردم شهید پرور، مسئولان و ادارات و اصناف، هیئت های عزاداری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداری، نیروهای امنیتی، پایگاه ها بسیج و بسیجیان اجرایی میشود.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcj8tevouqe8mz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما