کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه جیرفت مطرح کرد:

یوم الله ۹ دی ثمره خون شهیدانِ راه حق و حقیقت است

9 دی 1400 ساعت 11:55

حضرت حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم گفت: یوم الله ۹ دی این روز بزرگ ثمره خون شهیدان راه حق و حقیقت بود و روزی بسیار مهم و پرافتخاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛صبح امروز مراسم اجتماع نهم دی‌ماه با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت و جمعی از مسئولین و مردم حماسه آفرین دارالولایه در سالن ابرار برگزار شد.

حضرت حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در جمع حماسه آفرینان ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است.

امام جمعه جیرفت افزود: یوم الله ۹ دی این روز بزرگ ثمره خون شهیدان راه حق و حقیقت بود و روزی بسیار مهم و پرافتخاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه، با بصیرت و حکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماه‌ها قبل از انتخابات همواره هشدار و توجه مسئولین را به وقوع فتنه بزرگ در پیش آگاه کردند و در جریان انتخابات این هشدارها به اوج خود رسید.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین تارم تصریح کرد: بعد از انتخابات و حماسه بزرگ نهم دی‌ماه ضریب امنیتی جمهوری اسلامی در جهان بیشتر شد و حرکت‌های بیداری اسلامی جان تازه‌ای گرفت.

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: نهم دی‌ماه روز بصیرت اثبات کرد که انتخابات سالم برگزار شده و علیرغم این اظهار نظرهای دشمنان، امام با بصیرت و هشیار و بیدار ما مقام معظّم رهبری مد ظله العالی مردم را راهنمایی کردند و تأکید بر این‌که انتخابات هرگز باطل نشود داشتند.

وی ابراز کرد: فتنه سال ۸۸ را منافقین، فتنه‌گران و دشمنان حمایت کردند و به شهداء والامقام، قرآن و نیروهای نظامی و بسیجیان ما اهانت کردند و حتی نیروهای نظامی ما را به شهادت رساندند، که اینجا بود مردم با غیرت و با بصیرت و به تعبیر سردار حاج قاسم سلیمانی ملّت امام حسین خونشان به جوش آمد و حماسه نهم دی‌ماه را خلق کردند.

امام جمعه جیرفت گفت: برای ملّت ما این جسارت‌ها از سوی فتنه‌گران قابل تحمل نبود و مردم پای امام حسین (ع) و ارزش‌ها و دین، شهدای خود، هویت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و خواهند ایستاد.

حضرت حجت الأسلام والمسلمین تارم امام جمعه جیرفت تصریح کرد: حماسه ۹ دی کار ملّت و امّت اسلامی بود و همه سلائق سیاسی پیر، زن، مرد و همه اقشار جامعه پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند و قلب امام زمان (عج) و مقام معظّم رهبری مدظله العالی را خوشحال کردند و این بصیرت است و در این امتحان خیلی‌ها مردود شدند و از سیل خروشان مردم عقب افتادند.

امام جمعه جیرفت بصیرت را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: درود بر شما مردم با بصیرت و هوشمند ولایت‌مدار که در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بصیرت خود را به رخ جهانیان کشاندند و در ۹ دی‌ماه اوج معرفت و بصیرت خود را نشان دادند.

وی بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها بر ما دین دارد بلکه بر بشریت هم دین دارد و همه مدیون فداکاری‌ها و اخلاص سردار جبهه مقاومت هستیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 123653

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123653/یوم-الله-۹-دی-ثمره-خون-شهیدان-راه-حق-حقیقت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir