تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۶
۰
plusresetminus
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان:

حماسه نهم دی ماه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام کاشفی گفت: عمده تحریماتی که بر کشور متحمل کردند بعداز فتنه سال ۱۳۸۸ هست و فتنه گران با ایجاد فتنه زمینه را برای دشمن فراهم کردند.
حماسه  نهم دی ماه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام کاشفی امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دیماه در جمع مردم ولایتمدار شهرستان ریگان با بیان اینکه نهم دیماه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: فتنه  سال۱۳۸۸ کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد اما آگاهی، دانایی و روح اعتقادی مردم نجات بخش بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) کرمان ادامه داد: مردم با بصیرت و آگاهی در روز نهم دی ماه حضور پیداکردند و از امام جامعه، ولایت و اعتقادات خود دفاع کردند.

وی با بیان اینکه آنچه که در عوامل ایجاد کننده نهم دی ۱۳۸۸ رقم خورد پیوند امام جامعه با مردم است، تصریح کرد: بعضی از مسئولین زمینه انحراف را ایجاد می‌کردند، اما مردم اجازه ندادند. در نهم دیماه مردم مانند یک اقیانوسی وارد صحنه شدند و غبار آلودگی هایی که از فتنه بود شست و کنار زد.

حجت الاسلام کاشفی با اشاره به اینکه ارتباط و رابطه ناگسستنی میان امت و ولایت از درس های بزرگ حماسه نهم دیماه است، عنوان کرد: یکی از دلایلی که باعث شد مردم وارد صحنه بشوند، مقوله امنیت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) کرمان در ادامه ابراز کرد: عمده تحریماتی که بر کشور متحمل کردند بعداز فتنه سال ۱۳۸۸ هست و فتنه گران با ایجاد فتنه زمینه را برای دشمن فراهم کردند.

وی افزود: دشمن یاوه گو که پشت نقاب حرف می‌زد بعد از فتنه ۸۸ علنی علیه نظام و انقلاب اسلامی صحبت می‌کرد.

حجت الاسلام کاشفی با بیان اینکه بصیرت نیاز جامعه امروز ماست، گفت: بیان صحیح واقعیت ها خواسته رهبری است و اجازه ندهیم دشمن موضوعات را اشتباه بیان کند و به جامعه ما انتقال یابد.

کاشفی در پایان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب زنده است، خاطر نشان کرد: وظیفه مسئولین خدمت صادقانه به مردم است.

انتهای پیام/ حسین دانش
https://armanekerman.ir/vdcg3w9qqak9x34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما