تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۰
۰
plusresetminus
علی دستور گفت: امروز به برکت حاج قاسم تفکر انقلابی نه تنها در منطقه که به همه جهان صادر شده است.
امروز به برکت حاج قاسم، تفکر انقلابی به تمام دنیا صادر شده است
به گزارش راه آرمان، با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایت مدار شهرستان بردسیر مراسم بزرگداشت روز نهم دی‌ ماه در سالن ورزشی مولای متقیان برگزار شد. 

علی دستوری ضمن گرامیداشت نهم دی‌ ماه گفت: طبق فرمایش حضرت زهرا سلام الله علیها اگر کسی خالصانه ترین اعمالش را نزد خدا بفرستد خداوند بهترین سرنوشت را بر او نازل می کند. 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان افزود: حاج قاسم در طول عمر خود دنبال دیده شدن نبود و می گفت باید به این بلوغ برسیم که دیده نشویم و همین اعمال خالصانه سبب شد تا بهترین سرنوشت در بهترین زمان و بهترین مکان و بهترین شکل که همان شهادت عزتمند است برایش رقم بخورد. 

دستوری بیان کرد: هیچ کس حتی تصور نمی کرد کشوری که 8 سال با ما در جنگ بود روزی تصویر سردار ما بر فراز کاخ ریاست جمهوری آن نصب شود. 

وی ضمن اشاره به وقایع سال 88 گفت: روز نهم دی یوم الله است زیرا شکل گیری ارادت ها و حرکت عظیم مردم این روز را از دیگر روزها متمایز کرد و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شد. 

فرمانده سپاه ناحیه‌ سیرجان فضای منتهی به روز نهم دی‌ماه را در سال 88 به جنگ احزاب تشبیه کرد و گفت: منافقین و سلطنت طلب ها از یک طرف، آمریکا و اسرائیل از طرف دیگر و همه مخالفان نظام اسلامی دست به دست هم داده بودند برای زدن انقلاب و ارزش های انقلابی که بصیرت مردم در این روز مانع از رسیدن آنها به اهداف شومشان شد. 

دستوری تصریح کرد: راه برون رفت از فتنه ها بصیرت است و دشمنان تمام تلاش خود را انجام دادند تا با فتنه و آشوب مانع انتشار تفکر انقلابی در ایران شوند اما امروز به برکت حاج قاسم تفکر انقلابی نه تنها در منطقه که به همه جهان صادر شده است. 

وی خاطر نشان کرد: امروز در بیخ گوشکاخ سفید مراسم عزاداری سیدالشهدا برگزار می شود و تفکر انقلابی چنان قدرتی به نیروهای مقاومت داده است که اسرائیل توان مقابله با یک گروه کوچک مقاومت را ندارد و امروز ما در اوج عزت و دشمنانمان در حضیض ذلت هستند، بنابراین باید با تمام توان پای نظام و ارزش های انقلابی بایستیم.

انتهای پیام/شاه حیدری https://armanekerman.ir/vdcjmtevxuqe8mz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما