کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان:

سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی ولایت مداربود

9 دی 1400 ساعت 18:56

محمد حسین شاهمرادی پور گفت: امروز باید پاسدار خون شهدا خصوصا سردار دلها باشیم در حالی که سردارشهید حاج قاسم سلیمانی ولایت مدار بود و برای ما ولایت نامه نوشت و در شش جا فرمان ولایت و رهبری را فصل الخطاب عنوان می کند.


به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام محمدحسین شاهمرادی درمراسم یوم الله نهم دی ماه  در سالن اجتماعات شهید مطهری اداره آموزش و پرورش شهرستان باحضورمسئولین شهرستان و مردم ولایت مدار کوهبنان  برگزار شد اظهار کرد: یکی از سنت های قطعی خداوند امتحان بندگان هست در حالی که آنان ادعای ایمان به خداوند دارند.

وی بیان کرد: خداوند امت های قبل را هم در بوته آزمایش و امتحان قرار داد فتنه سال ۸۸ در ابعاد گسترده بود همه ی جبهه کفر ،
استکبار،  زخم خوردهای از انقلاب  و.... تمام سرمایه و توان خود را منسجم کردند تا از طریق قدرت نرم انقلاب را ساقط کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان افزود: دشمن در فتنه ۸۸ حرمت شکنی کرد در حالی که گروهی از ماه ها قبل کمیته صیانت از آرا را  تشکیل دادند البته ۸۵ درصد مردم در آن سال در کنار صندوق های رای آمدند. 

وی تصریح کرد: فتنه گران با شعار تقلب وارد صحنه شدند وقاحت را افزایش دادند در مقابل سعه صدر مردم شاهد آتش کشیدن خیمه ها ، پرچم های ابا عبدالله ، حمله به مسجد و.... توسط فتنه گران بودیم.

حجت الاسلام شاهمرادی ادامه داد: فتنه ۸۸ مصادف با عاشورا بود لذا در حرکتی خود جوش و انقلابی مردم به صحنه آمدند و حماسه ای عظیم ایجاد کردند و تمام معادلات جهان را بر هم زدند.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: نهم دی ماه از قله های فراموش نشدنی و شناخت موقعیت بود که مردم در برابر فتنه گران ایستادند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ملت ایران که پیامبر اکرم (ص) و  ائمه اطهار را ندیدند بیش از ۴۰ هست که در برابر فتنه ها با بصیرت ایستادند.

وی یادآور شد: نهم دی معادلات دشمن را بر هم زد چون مقام معظم رهبری در دل مردم جای داشت و فتنه گران جایی در بین مردم نداشتند. 

حجت الاسلام شاهمرادی افزود: مردم ایران اسلامی امروز چالش های دنیا را به هم ریخته اند چون قدرت و اراده استفاده از قدرت را در کنار توان موشکی دارند. 

وی بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی و ایستادگی مردم و پیشرفت های نظامی امروز شاهد چالش دنیا هستیم در حالی که ما با قدرت آمریکا را از منطقه بیرون انداختیم .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروز نیروی مقاومت حزب الله لبنان گلوی صهیونیست ها را فشار می دهد و کناره باختری و گذرگاه رفع صهیونیست ها را وارد به عقب نشینی می کند. 

وی تصریح کرد: امروز متاسفانه در کشور ما گروهی القای ناامیدی می کنند در حالی که آمریکا دیگر چیزی برای تحریم ندارد و به فضاحت افتاده است.

حجت الاسلام شاهمرادی افزود: امروز تنها ابزاری که برای دشمنان مانده ابزار تبلیغاتی و تحریف است که باز هم راه به جایی نخواهند برد. 

وی ابراز داشت: در فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت فتنه گران امیدوار کردن دشمن بود در حالی که دشمن در پازل آخر قرار داشت لذا حضور گسترده مردم در مراسم حماسه نهم دی ماه فتنه را برچید.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: امروز باید پاسدار خون شهدا خصوصا سردار دلها باشیم در حالی که سردارشهید حاج قاسم سلیمانی ولایت مدار بود و برای ما ولایت نامه نوشت و در شش جا فرمان ولایت و رهبری را فصل الخطاب عنوان می کند .

وی تاکید کرد: از ۴۲ کشور دنیا تا امروز برای زیارت قبر مطهر حاج قاسم آمدند شخصیتی که خود را سرباز ولایت می دانست به برکت وجود ایشان عظمت جهان اسلام حفظ شد باید قدردان شهید سلیمانی باشیم و راهش را ادامه بدهیم.

حجت الاسلام شاهمرادی یادآور شد: در حال حاضر بزرگترین مرگ بر آمریکا خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی است.

انتهای پیام/نامجو کوهبنانی


کد مطلب: 123673

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123673/سردارشهیدحاج-قاسم-سلیمانی-ولایت-مداربود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir