تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۸
۰
plusresetminus
عضو ستاد مکتب شهید سلیمانی:

۹ دی روز خروش ملت ایران بود

روح الله بادسار از ۹ دی بعنوان روز خروش ملت ایران نام برد و تأکید کرد: حادثه ۹ دی را باید برای جلوگیری از وقوع حادثه های بزرگ تر و عبرت آموز برای نسل های آینده بازخوانی کنیم.
۹ دی روز خروش ملت ایران بود
به گزارش راه آرمان؛ روح الله بادسار عضو ستاد مکتب شهید سلیمانی در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی که صبح امروز در فهرج برگزار شد گفت: در فتنه ۸۸ دشمن با تمام ابزارهای نبرد و فریب آمده بود تا به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

وی با بیان اینکه تاریخ درباره خواص بی بصیرت نظر خواهد داد افزود: دانشمندی در ایران وجود ندارد که مورد تطمیع و تهدید دشمن قرار نداشته باشد چرا که دشمن عزت اسلام را نمی خواهد.

عضو مکتب شهید سلیمانی همچنین از ۹ دی بعنوان روز خروش ملت ایران نام برد و تأکید کرد: حادثه ۹ دی را باید برای جلوگیری از وقوع حادثه های بزرگ تر و عبرت آموز برای نسل های آینده بازخوانی کنیم.

بادسار در ادامه به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و ضمن تشریح برخی ویژگی های شاخص آن شهید بر لزوم شناختن این چنین ستارهای هدایتی تأکید کرد و گفت: رمز عاقبت بخیری ولایت مداری است.

وی‌ با بیان اینکه دشمن بدنبال خدشه دار کردن پیوند بیت ملت و رهبر عزیز انقلاب است تصریح کرد؛ امت بی امام اقتدار ندارد و امام بی امت هم قدرت ندارد. لذا آن چیزی که سبب شکست دشمن میشود بصیرت و آگاهی و حرکت در مسیر ولایت مطلقه فقیه است.

در جنگ روایت ها وظیفه ما جهاد تبیین است

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج نیز در این آیین گفت: روز‌ نهم دی روزی بود که مردم خود جوش به صحنه آمدند و با بصیرت خود چشم فتنه را کور و از انقلاب دفاع کردند.


وی با بیان اینکه سران فتنه کشور را به لبه پرتگاه بردند و ما را دشمن شاد کردند افزود: امروز در جنگ‌روایت ها، وظیفه هما ما جهاد تبیین است و بایستی خیانت سران فتنه را به فرزندان خود یادآوری کنیم.

آقاملایی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ میرحسین خائن از اسم سادات و کروبی خائن نیز از لباس رسول الله سوء استفاده کردند گفت:۴۰ سال است سران خائن دنبال این بودند به نظام ضربه بزنند اما مردم نگذاشتند.

امام جمعه فهرج تصریح کرد: آن چیزی که انقلاب را بیمه کرده حضور و ولایتمداری مردم در کنار رهبری پسر فاطمه حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی است.

وی خاطرنشان کرد: مادامی ک پشت سر ولایت مطلقه فقیه حرکت کنید استکبار جهانی و نوکرانش هیچ غلطی نخواهند کرد.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcg7w9qyak9x34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما