تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰
۰
plusresetminus
سردار محمد مارانی گفت: مکتب حاج قاسم بر گرفته از مکتب امام روح الله، امام حسین و اسلام ناب محمدی است و اینکه حاج قاسم که بود را باید از زبان مقام معظم رهبری شنید.  
حاج قاسم را باید از زبان مقام معظم رهبری شنید/ هر جا حاج قاسم حضور داشت عملیات ها محکوم به پیروزی بود
 به گزارش "راه آرمان " سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در یادواره شهدای شهرستان جیرفت و دومین مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان گفت: باعث افتخار این بنده حقیر و سرباز کوچک است که توفیق حضور در این مراسم برایم فراهم شده است.

 سالگرد حاج قاسم یوم الله است

وی سالگرد شهادت حاج قاسم را از ایام الله دانست و ابراز کرد: شهید سلیمانی عزیز چون در مکتب اسلام، امام حسین و مکتب امام بود یقینا شهادت ایشان جز ایام الله ها است.

سردار مارانی تاکید کرد: اگر با چشم و دل نگاه کنیم قطعا حاج قاسم و رزمندگانی که در سال ۵۹ و ۶۰ به جبهه رفتند و الان در گلزار شهدای شهرستان کرمان آرمیده‌اند را در این مراسم می بینیم.
 
فرمانده قرارگاه مدینه اذعان کرد: حاج قاسم بزرگ و عزیز بود اما همانگونه که امام انقلاب مقام معظم رهبری فرمودند؛ مکتبی که حاج قاسم ایجاد کرد، جلال و شکوه دو چندان را نصیب این انسان بزرگ و شریف کرده است.

وی افزود: حاج قاسم از یک خانواده بسیار معنوی، اخلاقی، دینی و پاکیزه رشد کرد و به این مقام رسید و اکنون سرمایه اسلام است او عاشق شهادت بود و تا رسیدن به هدف خدمت کرد.

سردار مارانی عنوان کرد: حاج قاسم نماینده جهان اسلام و سربازی در رکاب ولایت بود که در خط مقدم سینه به سینه با آمریکایی ها و جنایتکاران عالم جنگید.
 
فرمانده قرارگاه مدینه ادامه داد: مکتب حاج قاسم بر گرفته از مکتب امام روح الله، امام حسین و اسلام ناب محمدی است و اینکه حاج قاسم که بود را باید از زبان مقام معظم رهبری شنید.
 
سردار مارانی مطرح کرد: حاج قاسم در همه ی صحنه ها و اتفاقاتی که در دفاع مقدس، جنوب شرق و جبهه افتاد انسان بسیار وارسته و بزرگی بود واقعا شخصیت و شان ایشان والا است.
 
وی ابراز کرد: شهیدان بزرگی در شهر جیرفت مثل؛ شهید بینا، شهید پایدار، طیاری، شهید مشایخی، شهید معناصری و .... در کنار حاج قاسم بودند  و در دفاع مقدس آن چه که باعث برکت و موفقیت شد به سبب حضور حاج قاسم و از فرماندهی و درایت هوشمندانه او بود.

فرماندهی حاج قاسم در میدان جنگ سه بعدی بود

فرمانده قرارگاه مدینه گفت: فرماندهی و مدیریت موفق در سه بُعد است؛ بعد اول اینکه خودش چه کاری انجام دهد و تقسیم کار کند، دوم کارهای جانبی را به چه کسانی بسپارد تا فرمان این فرمانده را در زمین اجرا کند  سوم مشترکا با آنها کار کند.
 
سردار مارانی ادامه داد: حاج قاسم در عملیات ها خودش شخصا تصمیم می گرفت و منتظر دستور کسی نمی ماند و همیشه خودش مشارکت و نظارت می کرد، فرمان می داد و خودش در صحنه نبرد حضور فعالانه ای داشت.
 
وی افزود: حاج قاسم ماجراهای زیادی را در جبهه جنگ با فرماندهی مقتدر خودش متحمل شد و حماسه ها و ماموریت های سخت و بسیاری را نیز متحمل شد که سبب پیروزیهای موفقیت آمیزش می شد.

هر جا حاج قاسم حضور داشت عملیات ها محکوم به پیروزی بود

فرمانده قرارگاه مدینه مطرح کرد: حضور حاج قاسم در جبهه ی جنگ با داعش، تامین امنیت جنوبشرق و هشت سال دفاع مقدس همه ی این ماموریت‌ها موجبات موفقیت بود.

سردار مارانی تاکید کرد: عظمت لشکر ثارالله با حضور رزمندگان استان کرمان و شهداء جیرفتی به فرماندهی حاج قاسم بود که همیشه موفقیت را در همه ی صحنه ها شاهد بوده ایم.

وی تاکید کرد: حاج قاسم فقط با اراده و مدیریت صحیح خود باعث پیروزی در همه ی ماموریت ها و عملیات ها می شد و شجاعت‌ها و غیرتش زمینه پیروزی‌های متعدد را فراهم می کرد.

 فرمانده قرارگاه مدینه گفت:  آنچه که باعث پیروزی و موفقیت در لبنان و جبهه مقاومت شد فقط حضور حاج قاسم بود، او فرمانده بسیار مقتدری بود و تدبیر او به لطف خداوند متعال همیشه در همه صحنه‌ها کار ساز می شد.

سردار مارانی با بیان اینکه  حاج قاسم ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) بسیار داشتند گفت: زمانی که نام بانوی دو عالم صدیقه طاهره برده می شد، سردار  به گریه می افتاد به همین علت هم بیت الزهرا را ایجاد کرد و ایام فاطمیه رامراسم روضه برگزار می کرد و همیشه خودش حاضر بود.

سلیمانی از رهبر انقلاب خط و مشی می گرفت

وی افزود: حاج قاسم مدبرانه صحنه‌ها را مدیریت کرد و علت موفقیتش آن خط مشی بود که از رهبر فرزانه  می گرفت؛ این شخصیت نه تنها برای ما در نیروی قدس یک برکت بود بلکه برای جهان اسلام چند لشکر و ارتش را ایجاد و ساماندهی کرد.

فرمانده قرارگاه مدینه به منش فکر حاج قاسم اشاره کرد و گفت: ایشان اعتماد بر تشکیل بسیج مردمی داشت و عصاره این پیروزی ها بسیج است.

تهیه و تنظیم: طه

انتهای پیام/ امیری

  https://armanekerman.ir/vdcdfs0fxyt0x56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین