تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۸
۰
۱
plusresetminus
به همت مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال شهرستان کوهبنان صورت گرفت؛

جلسه ویژه کارآفرینان کوهبنان با حضور کارآفرين برتر کشوری

جلسه ویژه کارآفرینان کوهبنان با حضور کارآفرين برتر کشوری مقداد خداداد، جمعی از مسئولین و کار آفرینان کوهبنانی به همراه نمایشگاه محصولات خانگی و صنایع دستی در حسینیه سیدالشهداء شهرستان برگزار شد.
جلسه ویژه کارآفرینان کوهبنان با حضور کارآفرين برتر کشوری
به گزارش راه آرمان؛ احمد نیکخواه گفت: بنا به توصیه ها و منویات مقام معظم رهبری باید همگان بصورت جهادی وارد عرصه شوند و مسئولین هم با پشتیبانی و مانع زدایی زمینه کسب و کار را فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: کوهبنان با داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه می تواند بعنوان منطقه پایلوت در اقتصاد مقاومتی باشد لذا باید تلاش کرد تا هر خانه به یک کارگاه کوچک تولیدی مبدل گردد.

مدیر عامل مرکز نیکوکاری کوهبنان یادآور شد: در کنار خدمات گوناگون از جمله توزیع سبد کالا ، توزیع بسته های آموزشی و لوازم التحریر ، تهیه جهیزیه ، پرداخت هزینه های درمان و بیمه و...... تصمیم بر اشتغال زایی داریم.

وی بیان کرد: باید کاری کنیم که نفعش به مردم برگردد تا بتوانیم بیشتر و بهتر کوهبنان را با داشته هایش معرفی کنیم .

نیکخواه گفت: باید تلاش کنیم تعاونی های فعال در کنار هم قرار بگیرند که این مهم هم در تولید ، هم در بازاریابی و هم در فروش محصولات موثر است.

مدیر عامل مرکز نیکوکاری کوهبنان ابراز کرد: کوهبنان ظرفیت خوبی در پرورش دام و طیور ، گیاهان دارویی، زعفران و زیره دارد که باید این مهم تقویت شود.
 
در ادامه مقداد خداداد گفت: امروز به مدیریت جهادی نیاز داریم که مقام‌ معظم رهبری همواره بر این مهم تاکید دارند پس باید در راستای خدمت به خودمان و شهرمان حرکت کنیم .

وی یادآور شد: از سال ۹۲ کسب و کارهایی را اجرایی کردم البته برای شروع کار نباید به سراغ وام برویم تشویق و یاد دادن به مردم‌ که چگونه محصولات خود را تولید و به بازار عرضه کنند ضروری است.

کار آفرین برتر کشوری گفت: در ۴۵۷ شهرستان تا پایان سال آینده با محوریت مساجد پایگاه کار آفرینی خواهیم زد تا ظرفیت جوانان و تجربه بزرگترها برای تولید مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در طرح بسیج کار آفرینی احیای مساجد بعنوان پایگاه های رایگان برای مدیریت محلات ، جمع کردن ظرفیت ها و از بین بردن تشریفات اداری مد نظر است.

خداداد افزود: باید محله محور فعالیت کنیم تا در نهایت شهر به یک کارگاه تولیدی بزرگ مبدل شود البته اجرای این مهم تیم قوی می خواهد. 

وی بیان کرد: ابتدا باید به افراد متقاضی کار آموزش بدهیم  تا مهارتی را فرا بگیرند ،باید شبکه مصرف کننده را تشکیل بدهیم تا محصولات تولیدی به راحتی بفروش برسد.

کار آفرین برتر کشوری خاطر نشان کرد: برای راه اندازی کسب و‌ کار باید تک‌تک خانواده ها را زنگ‌ برنیم پتانسیل محله ها را شناسیایی کنیم در ادامه طرح و ایده بدهیم تا تولید و در ادامه فروش کالا را داشته باشیم.

انتهای پیام/نامجو 
​​​​ https://armanekerman.ir/vdcc11qso2bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امیر علی ناروئی
اینم مثل طرح های دیگه اجرایی نشد
چرا از الکی به مردم امیدواری میدن