تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۱
۰
plusresetminus
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۸ ذوالفقار کرمان:

هنر حاج قاسم افزایش مرزهای محور مقاومت بود

حجت الاسلام سنجری گفت: هنر حاج قاسم در افزایش مرزهای محور مقاومت و وحدت بین کشورهای مقاومت بود و امروز اگر کسی قصد تعرض به کشورهای جبهه مقاومت را داشته باشد سایر کشورها به دفاع از آن به پا میخیزند.
هنر حاج قاسم افزایش مرزهای محور مقاومت بود
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن سنجری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۸ ذوالفقار در آیین بزرگداشت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: قاسم هنوز زنده است چرا که تکثیر اسلام در سراسر عالم زنده و سرعت گرفته است.

وی افزود: تصور دشمن بر این بود بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، اسلام قابل تکثیر نیست اما پی به این موضوع نبردند که شهید سلیمانی برای آنها خطرناک تر از سردار سلیمانی است.

سنجری در ادامه به حذف تصاویر حاج قاسم در فضای مجازی توسط پیام رسان های مدعی آزادی بیان اشاره و بیان کرد: در فضای مجازی نام و تصویر سردار را حذف می کنید اما در فضای واقعی نام و یاد حاج قاسم را نمیتوانید صفحات دل مردم را حذف کنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۸ ذوالفقار با بیان اینکه هنر حاج قاسم در افزایش مرزهای محور مقاومت و وحدت بین کشورهای مقاومت بود اضافه کرد: سردار دلها امروز کاری کرده که اگر کسی قصد تعرض به کشورهای جبهه مقاومت را داشته باشد سایر کشورها به دفاع از آن به پا میخیزند.

وی خاطرنشان کرد: این قاسم است که وزیر امور خارجه سابق آمریکا تصویر سردار ما را در دفتر کار خود نصب کرده بود و بیان میداشت این عکس فرمانده نیروی سپاه قدس جلوی چشمان من است تا بگویم آمریکا مدعی قدرت نباش چرا که این فرد شما را نابود و از کره خاکی حذف می کند.

دیه ی خون حاج قاسم سقوط حکومت آمریکای جنایتکار است

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: انتقام سخت و پشیمان کننده از عاملان شهادت حاج قاسم حتمی و شدنی است.


وی با بیان اینکه بحث عین الاسد که عین الجسد شد تازه اول ماجراست افزود:ما هنوز دیه ی بندهای پوتین حاج قاسم را نگرفته ایم؛ دیه ی خون حاج قاسم چیزی جز محو رژیم صهیونیستی، تلاویو، واشنگتن، کاخ سفید و سقوط حکومت جنایتکار آمریکا نیست.

آقاملایی تأکید کرد: دیه ی خون حاج قاسم سنگین است و جوانان جبهه ی مقاومت از ایران تا لبنان، از سوریه تا یمن و از بحرین تا نیجریه انتقام خون فرمانده و شهدای جبهه ی مقاومت را خواهند گرفت.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcf1mdyvw6d0ea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما