تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۶
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت؛

سردار شهید سلیمانی جهان اسلام و محور مقاومت را مدیریت کرد

ناصر بهروز گفت: سردار شهید سلیمانی با همه توسعه کاری که داشت، توانست جهان اسلام و محور مقاومت را مدیریت کرد.
سردار شهید سلیمانی جهان اسلام و محور مقاومت را مدیریت کرد
به گزارش "آرمان کرمان" از جیرفت؛ سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در ویژه برنامه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل مرکز فرهنگی گلزار شهدای شهرستان جیرفت حسینیه نورالشهداء گفت: ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آنچنان گسترده است که مقام معظّم رهبری مدظله العالی از آن به عنوان مکتب نام می‌برند.

سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: همه بشریت مدیون حضرت فاطمه زهرا (س) این بانوی اسلام و بهانه خلقت هستند.

وی به بیان صفات و ویژگی‌های والای سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی این مرد بزرگ پرداخت و افزود: همه صفات و ویژگی‌های خوب در شخصیت حاج قاسم عزیز جمع شده است که زبان انسان از بیان عظمت بسیار بزرگ این شهید والامقام قاصر است.

سرهنگ پاسدار بهروز مطرح کرد: اقدامات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌هایی همچون از خودگذشتگی، ایثار در عمل و اخلاص، نمونه بارزی از شخصیت کم نظیر و بی نظیر او است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم دومین سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان جیرفت گفت: این مراسم به نحوی بسیار خوب و ارزنده در کل استان کرمان برگزار شد که در نوع خود مراسمی بی‌نظیر بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت راه عاقبت بخیری را سرلوحه زندگی خود قرار دادن راه، منش و شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: ثمره ۴۰ سال مجاهدتِ حاج قاسم در راه خدا و در میدان بودن رسیدن به درجه رفیع شهادت است.

وی اظهار کرد: در حوزه مدیریتی سردار شهید سلیمانی می‌توان گفت که با همه توسعه کاری که داشت، توانست جهان اسلام و محور مقاومت را مدیریت کرد.

سرهنگ پاسدار بهروز ضمن توصیه به ادامه دادن راه و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: ایستادگی، مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی، برکت کار شهید سلیمانی است و به برکت این خون شهید عزیز، دست آمریکای جنایتکار از منطقه قطع و خارج خواهد شد.

وی با اشاره به گستردگی ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد: همه ما باید ادامه راه مکتب و گفتمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

سرهنگ پاسدار بهروز در ادامه افزود: شهید سلیمانی از ارتباط و اعتمادی که با خدا داشت باعث شد که به این جایگاه رفیع نائل آید و این خدا باوری، ولایت‌باوری و ولایت‌پذیری او بود که باعث عاقبت بخیری این شهید عزیز شد.

انتهای پیام/امیری https://armanekerman.ir/vdchvxnz-23ni6d.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما