تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۴
۰
plusresetminus
حسین اشتری گفت: نقش حاج قاسم در فرماندهی جبهه مقاومت بی نظیر بوده است، بسیج کردن تمام ظرفیت ها برای جهان اسلام توسط کسی جز حاج قاسم سلیمانی میسر نشد همچنین او وحدت کلمه را در میان گروه های مقاومت ایجاد کرد.
شهید سلیمانی وحدت کلمه را میان گروه های مقاومت ایجاد کرد/ تواضع در برابر خانواده شهدا از خصوصیات انسانی این شهید
به گزارش راه آرمان، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور بعد از ظهر امروز در گردهمایی فرزندان شهدا در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان گفت: درود می فرستیم به شهدای مدافع امنیت و سرور آنان حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری دارم.

وی ضمن تسلیت ایام فاطیمه و تسلیت به مناسبت دومین سالگرد عنوان کرد: فرزندان شهدا همیشه مورد توجه و تفقد حاج قاسم سلیمانی بودند و همچنین ارادت ویژه ای به جانبازان عزیزی داشت که همراه او بودند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: سردار معروفی  گزارش زیبایی از اقدامات این چند روزه دادند که خدا قوت می گوییم به همه کسانی که میزبان زائران این شهید بودند از طرفی باید گفت که همه کشور امروز و در روزهای گذشته حال و هوای شهدایی  داشت.

سردار اشتری با تاکید بر این که حال و هوای کشور تغییر کرده چرا که ایام فاطمیه، سالگرد شهادت حاج قاسم است و رنگ و بوی خدایی گرفته، بیان کرد: به یاد این شهید بزرگوار، ابومهندس المهدی و پورجعفری در اقصی نقاط کشور و در کشورهای مسلمان مراسمات بسیاری در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: خدا را شاکریم که حاج قاسم هم در دوران حیات پر خیر و برکتش باعث افتخار و برکت بود و هم بعد از شهادتشان مایه خیر است، اظهار کرد: شهید سلیمانی در دوران 40 ساله خدمت خود، از جمله در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در حوزه امنیت ماموربتهای بزرگی در جای جای میهن اسلامی کرمان و سیستان انجام داد و بعد از آن در دفاع از حرمین و مظلومان کارهای بزرگی را انجام داد.

فرمانده کل انتظامی کشور  با تاکید بر این که شهید سلیمانی سید و سالار مدافعین حرم است، توضیح داد: مدافعین حرم با تدبیر و دور اندیشی و قدرت برنامه ریزی حاج قاسم توانستند با غده چرکینی که در کشورهای مسلمان رسوخ کرده بود مقابله کنند و آنان را به زباله دان تاریخ بیاندازند.

سردار اشتری بیان کرد: داعش به نام اسلام و بر علیه مبانی اسلامی فعالیت می کرد در حالیکه با حمایت مستقیم دولت صهیونیستی و آمریکایی امنیت کشور های مسلمان و جمهوری اسلامی را به مخاطره انداخته بود اما با لطف و عنایت ائمه اطهار و با فرماندهی مقتدرانه حاج قاسم با آنها مقابله و فتنه ها یشان خنثی شد.

وی ادامه داد: رزمندگان برای دفاع از حرمین و به عنوان یک تکلیف شرعی عازم حبهه ها بودند در حالیکه برای همگان علامت سوال بود اما باید دانست که هزاران کیلومتر جلوتر از مرزها جنگیدن ثمره اش امنیت است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر این که نقش حاج قاسم در فرماندهی جبهه مقاومت بی نظیر بوده است، بیان کرد بسیج کردن تمام ظرفیت ها برای جهان اسلام توسط کسی جز حاج قاسم سلیمانی میسر نشد همچنین او وحدت کلمه را در میان گروه های مقاومت ایجاد کرد چرا که بسیج مردمی و سازمان دهی داشت.

سردار اشتری تاکید کرد: قدرت سازمان دهی سردار بی نظیر بود، شهید سلیمانی صرفا متعلق به کرمان و انقلاب و جهاد نبود بلکه شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادی خواهان جهان بود.

وی توضیح داد: حتی غیر مسلمان ها، افرادی  آزاده ای که مخالف تروریست هستند و دارای دین و آئین متفاوتی اند اما به شهید سلیمانی احترام قائلند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به این که حاج قاسم در مکتب امام ، مقام معظم رهبری و سیدالشهدا بزرگ شد و راهی که سیدالشهدا خواست دنبال کرد، افزود: در ایام اربعین همه افراد با نگاه های دینی و اندیشه های مختلف به زیارت می روند چرا که مکتب امام حسین(ع) انسان ساز است و حاج قاسم هم سردار عاشورایی است.

سردار اشتری گفت: اگر شهید سلیمانی محبوب قلوب  است به  علت حسینی بودنش بود و او عاشق مکتب اهل بیت بود، این شهید بزرگوار بعد از شهادت بیشتر از دوران حیاتش موجب خیر و برکت بود.

وی با اشاره به این که دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار زنده می ترسد، تشریح کرد: شهید سلیمانی با شهادتش عزت و اقتدار ایجاد کرد و همچنین شهادتش هم اثر گذار تر بود.

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز کرد: بنده توفیق خدمت درکنار سردار را داشتم، تمام وجودش اخلاص و برای خدا بود و از صفات بارز ایشان عشق و علاقه به فرزندان شهدا بود.

سردار اشتری ادامه داد: دشمن در مقابل شهید سلیمانی ذلیل می شد و بدنش به لرزه می افتاد، وقتی  در جبهه مقاومت حاضر می شد دشمن می ترسید، انگار 10 لشکر وارد شده از این رو دشمن می ترسید و می فهمید که شکست خورده و از طرفی رزمندگان روحیه نترسی را به خود می گرفتند.

وی با تاکید بر این که شهید سلیمانی از نظر تواضع زبانزد بود و در برابر خانواده شهدا متواضع بود،  ادامه داد: شهید سلیمانی با این اقتدار و شجاعت در مقابل فرزندان شهدا زانو زده و در مقابل آنها خود را کوچک می دید، تواضع و مردم داری از خصوصیات اخلاقی و ویژگی های انسانی اش بود.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: حاج قاسم مطیع ولایت بود، بدون نظرحضرت آقا کاری انجام نمی داد و بر اساس اشاره ایشان بود که  کاری را تکلیف خود می دانست و با تمام وجود انجام می داد، پیروی از این مرد حکیم و نایب امام زمان رهبری سرلوحه ی کارش بود.

سردار اشتری با تاکید بر این که رمز موفقیت شهید سلیمانی در جبهه داخلی و خارجی ولایت مداری بود، عنوان کرد: رمز پیروزی او دعای رهبری در حقش بود، شهدا در وصیت نامه خود همواره تاکید کرده اند که حامی ولایت و پشتیبان آن باشیم و از این مکتب درس بگیریم و اگر خیر دنیا و اخرت را می خداهیم پیرو ولایت باشیم.

وی در پایان گفت:  خیلی ها که از رهبری فاصله گرفتند مورد انتقاد مردم واقع شدند، پیروی از ولایت نسخه ی شفا بخشی است که سردار برای ما نوشت تا ما بتوانیم بر تفسبیر اندیشه سردار تلاش کنیم.
انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcewx8zzjh8wvi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین