تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸
۰
plusresetminus
به مناسبت هفته مقاومت صورت گرفت؛

آبرسانی به ۸ روستای فهرج در قالب طرح مرد میدان

پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته مقاومت، پروژه آبرسانی «مرد میدان» به ۸ روستای بخش نگین کویر با حضور جمعی از مسئولان و مردم در روستای ابراهیم آباد افتتاح شد.
آبرسانی به ۸ روستای فهرج در قالب طرح مرد میدان
به گزارش راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته مقاومت، پروژه آبرسانی «مرد میدان» به ۸ روستای بخش نگین کویر فهرج با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه، معاون عمرانی فرماندار و جمع دیگر از مسئولان محلی در روستای ابراهیم آباد افتتاح شد.

حمید ابراهیم آبادی فرمانده سپاه فهرج در حاشیه افتتاح این طرح با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به ۸ روستای بخش نگین کویر به مناسبت هفته مقاومت گفت: برای اجرای این پروژه ۴/۵ کیلومتر عملیات لوله گذاری انجام شده است.

وی افزود: با افتتاح این طرح قریب به ۲ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

فرمانده سپاه فهرج با بیان اینکه از ابتدای طرح آبرسانی مرد میدان به ۲۹ روستا آبرسانی شده است اضافه کرد: ۴ روستای دهستان برج اکرم در فاز اول و ۲۵ روستا نیز در فاز دوم به همت واقف گرامی حاج اکبر ابراهیمی فرمانداری، بخشداران، آبفا شهرستان و استان، شورا، دهیاران و جهادگران آبرسانی شده است.

ابراهیم آبادی در ادامه از انعقاد تفاهمنامه بین جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر نیرو به منظور رفع تنش آبی روستاهای کشور خبر داد و گفت: این طرح بزرگ ملی شامل ۱۳۴ روستای شهرستان فهرج نیز میشود و امیدواریم با اجرای آن بتوانیم تنش آبی را برای همیشه در فهرج پایان بدهیم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcce1qsp2bqi48.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما