تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۳
۰
plusresetminus
رییس پلیس راهور فهرج تأکید کرد؛

ارتقای فرهنگ ترافیک مهمترین هدف پلیس راهور فهرج

سلمانی صفات از ارتقای فرهنگ ترافیک بعنوان مهمترین برنامه کاری خود در پلیس راهور فهرج نام برد.
ارتقای فرهنگ ترافیک مهمترین هدف پلیس راهور فهرج
به گزارش راه آرمان؛ محمدحسین سلمانی صفات طی گفتگو با خبرنگار ما به تشریح اهداف و برنامه های خود در قامت رییس پلیس راهور فهرج اشاره و بیان کرد: برنامه هایی که مد نظر داریم کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

وی از نابسمانی ورودی های شهر، عدم خط کشی عابر پیاده در جلوی مدارس، معیوب بودن چراغ های راهنمایی و رانندگی و مشکل ساز بودن برخی بلوارها بعنوان چالش های پیش رو اشاره و بیان کرد: انضباط ترافیک شهری برای ما حائز اهمیت است و برای رسیدن به این مهم برنامه های لازم پیش بینی شده است.

سلمانی صفات در ادامه از ارتقای فرهنگ ترافیک بعنوان مهمترین هدف پلیس راهور فهرج نام برد و افزود: در کنار این هدف به جد به دنبال اجرای سایر برنامه ها از جمله ساماندهی خودروهای مسافرکش (عمومی) شناسایی و تجلیل از رانندگان منضبط، استفاده از دانش آموزان بویژه دبستانی ها بعنوان همیار پلیس و پلیس مدرسه در کنار تعامل با ادارات هستیم.

رییس پلیس راهور فهرج با تأکید بر استفاده از نظرات مردمی تصریح کرد: هر کدام از شهروندان نسبت به ترافیک شهری نظر و پیشنهادی دارند میتوانند آن ها را مطرح تا ضمن بررسی میدانی در شورای ترافیک مورد بررسی قرار بگیرند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcjatevvuqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما