کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس سازمان تبلیغات اسلامی فهرج عنوان کرد؛

ایستادگی در برابر کرونا با تاسی به شهید سلیمانی

14 دی 1400 ساعت 22:11

حجت الاسلام کریم آبادی گفت: قطعا روحیه ای که در این ۲ سال از ایام کرونا باعث شده مدافعان سلامت محکم و پایدار پای کار بایستند تاسی به شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.


به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز و به مناسبت هفته مقاومت، از کادر درمان و مدافعان سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهری فهرج با حضور مسئولان این شهرستان تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله کریم آبادی رییس سازمان تبلیغات اسلامی  فهرج در جمع کادر درمان با قدردانی از زحمات و تلاش های آنان گفت: قطعا روحیه ای که در این ۲ سال از ایام کرونا باعث شده مدافعان سلامت محکم و پایدار پای کار بایستند تاسی به شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.

وی افزود: اگر تأسی به سردار دلها نبود این مجاهدت ها و توفیقات را شاهد نبودیم و امروز خدا را شاکریم با ایستادگی شما، کشور در بحث کرونا وضعیت خوب و پایداری پیدا کرده است.

همچنین حمید ابراهیم آبادی فرمانده سپاه فهرج نیز در جمع مدافعان سلامت گفت: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همیشه در معرض خطر بود و جانش را در همین راه فدا کرد؛ امروز شما نیز در مبارزه با ویروس کرونا جان خود را در معرض خطر گذاشته اید؛ لذا بر خود وظیفه دانستیم به مناسبت هفته مقاومت از زحمات و تلاش های مدافعان سلامت در راه مقابله با ویروس کرونا قدردانی کنیم.

انتهای پیام/عباسزاده


کد مطلب: 123873

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123873/ایستادگی-برابر-کرونا-تاسی-شهید-سلیمانی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir