کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج:

حاج قاسم کاشف الکرب ملت ایران بود

14 دی 1400 ساعت 20:57

حجت الاسلام سام نژاد گفت: حاج قاسم کاشف الکرب ملت ایران بود چرا که غم و غصه را از چهره ملت ایران برطرف میکرد.


به گزارش راه آرمان؛ مهدی سام نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج در یادواره خانگی شهیدان شهمراددخت و شهید جهان آبادی که ظهر امروز به مناسبت هفته مقاومت در بیت فرزند شهید حسین شهمراددخت برگزار شد گفت: شهیدان چراغ هدایت و خورشید درخشانند که راه سعادت را به ما نشان میدهند‌.

وی از خداباوری بعنوان ویژگی بارز شهیدان نام برد و بیان کرد: ارتباطی که شهیدان با خدا دارند آنها را برای مردم هدایتگر کرده است.

سام نژاد اضافه کرد: در پرتو خداباوری یکی دیگر از ویژگی های گرانقدری که شهدا دارند  ولایتمداری است و با این خصوصیت به اهداف متعالی دین تحت امر ولی فقیه رسیده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج در ادامه با اشاره به دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم کاشف الکرب ملت ایران بود چرا که غم و غصه را از چهره ملت ایران برطرف میکرد.

یادواره خانگی شهدا ابتکار سردار معروفی است

همچنین حمید ابراهیم آبادی فرمانده سپاه فهرج نیز در این مراسم گفت: شهادت مقام بسیار عظیمی است؛ کسانی نامشان مانده که در راه خدا جهاد کرده اند.


وی افزود: یادواره خانگی شهدا ابتکار سردار معروفی پرچم دار مکتب شهید سلیمانی در کشور است که دستور دادند برای ۶۵۰۰ شهید جنوب شرق این مراسم برگزار شود.

ابراهیم آبادی هدف از برگزاری این برنامه معنوی را شناخت مرام و راه و رسم شهیدان به اقوام، دوستان، همسایگان و مسئولان عنوان و اظهار کرد: زندگی و سیره شهدا بهترین الگو و سرمشق برای مسئولان و سبک زندگی مردم در همه عرصه هاست.

انتهای پیام/عباسزاده


کد مطلب: 123875

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/123875/حاج-قاسم-کاشف-الکرب-ملت-ایران

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir