تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۲
۰
plusresetminus
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: پس از جمع‌بندی میزان خسارت‌ها در استان‌های سیل‌زده، نتایج در دولت مطرح و با کمک نهادهای مختلف در حداقل زمان ممکن مشکلات این مناطق را حل می کنیم.
دولت مشکلات مناطق سیل‌زده را در حداقل زمان ممکن پیگیری می‌کند
به گزارش راه آرمان؛ محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ظهر چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه جیرفت در جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: به دستور رییس جمهور، گروه های مختلفی به مناطق سیل زده در استان های درگیر سیل تاکنون اعزام شده اند؛ بعضی گروه های دیگر نیز اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: ما هم مکلف شدیم در استان کرمان حضور یابیم و مسائل را از نزدیک ببینیم.

مخبر گفت: البته نوع خسارت ها و مسائل در استان ها مشابه است؛ تخریب زمین های کشاورزی، برخی منازل و تلفات دام ها در این مناطق رخ داده است که مسائل جمع بندی و برای تصمیم گیری به دولت ارائه می شود.

وی گفت: نکته بسیار خوب استانداری ها در همه این استان ها از جمله کرمان این بود که از همان لحظات اول سیل استاندار کرمان در محل حاضر شد و سعی کرد آنچه میسر بوده را بسرعت در حل مشکلات انجام دهد.

به گفته مخبر راه ۱۵۰ روستا در کرمان قطع شده بود که ۱۱۰ مورد آنها برقرار شده و قطع برق نیز تنها در دو سه روستا وجود دارد که بزودی حل می شود.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: دولت دنبال جبران خسارت های ناشی از سیل در زمان کوتاه است و در این زمینه تصمیم های مناسبی گرفته خواهد شد.

به گزارش ایرنا مخبر دقایقی پیش وارد جنوب استان کرمان در فرودگاه جیرفت شد؛ وزیر جهاد کشاورزی مخبر را در این سفر سرزده همراهی می کند.

برخی شهرستان های جنوب استان کرمان از جمله رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان طی بارش اخیر باران و جاری شدن سیلاب در منطقه جنوب کرمان بیشترین میزان خسارت را متحمل شده اند.

 ایرنا
انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcf1mdytw6d0ca.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین